Calea Incercarii si Primele Cinci Initieri „Fiecare dintre noi este recunoscut dupa stralucirea luminii sale”

Prima initiere
Controlul asupra corpului fizic trebuie sa atinga un nivel inalt. Pacatele trupesti trebuie sa fie dominate. Lacomia, betia si imoralitatea nu mai trebuie sa controleze discipolul. Prima initiere este baza. S-a atins deja o structura de viata, gandire si control corecta. In afara de acest control al sufetului, prea putin se mai cere dovedit cand se ia prima initiere.Aceasta initiere indica pur si simplu ca embrionul sufetului vietii a fost vitalizat si adus in existenta functionala. Centrul sau chakra gatului este legat de prima initiere. Prima initiere este considerata de Maestru ca acceptare semnificativa catre aceasta cale. In viata lui Iisus aceasta initiere este privita ca fiind nasterea Christului, sau nașterea vietii Christice. Vietile initiatilor care au primit prima initiere incep a fi controlate de constiinta Christica, care este cea a responsabilitatii, a iubirii neconditionate si a ajutorului.
Adoua initiere
Initierea are legatura cu sacrificiul si renuntarea la dorinte. Natura inferioara in-cepe sa fie dominata rapid. Elementul astral este controlat si corpul emotional devine pur, limpede si senin. In viata lui Iisus Hristos aceasta initiere se defineste ca fiind botezul. Cei trei termeni cheie pentru cea de-a doua initiere sunt :Dedicare Stralucire Devotament. Dedicarea are ca rezultat stralucirea, care este disipata de devotament. Emotiile sunt aduse sub control si in mod necesar factorul mintii admite o importanta sporita. Libertatea este termenul cheie al inividului care are de-a face cu cea de-a doua initiere.
Se dobandeste un control mai mare asupra sensibilitatii egoiste al sinelui inferior. Corpul zic este acum alcatuit pe jumatate din materie atomica.
A Treia initiere
Cea de-a treia initiere este legata de dezvoltarea controlului asupra corpului mental si, prin aceasta, asupra personalitatii, cu cele 3 aspecte ale sale. Aceasta initiere mai este denumita fuziunea sufletului. In timpul acestei initieri, discipolul devine una si fuzioneaza cu Sinele superior, devenind o personalitate infuzata de suflet. Intreaga personalitate este inundata de lumina de sus. Discipolul nu mai este controlat de mintea inferioara sau de dorinte. Vibratiile personalitatii sunt de ordin inalt. Aceasta initiere este considerata prima initiere majora. Mintea este deschisa la idei, intuitii si impulsuri ce vin din suflet. Discipolul primeste energie de la suflet, de la ashramul caruia el sau ea apartine, si de la Ierarhia Spirituala. Acumularea de cunoștințe este foarte rapida. Energiile din corpul cauzal devin disponibile pentru discipol. Corpul fizic este acum alcatuit din trei sferturi de materie atomica. Discipolul incepe sa primeasca in mod direct ghidare de la monada, in vreme ce pana acum, in evolutia discipolului, orice indrumare venea doar de la suflet, care functiona ca intermediar intre personalitatea incarnata si monada, sau Tatal din ceruri.La aceasta initiere discipolul a deprins abilitatea de a manipula materia si a invatat legile constructiei creative a gandului. Aceasta initiere in viata lui Iisus este denumita schimbarea la fata. Cel de-al treia ochi este chakra care a fost stimulata in timpul acestei initieri. La fiecare initiere discipolul devine polarizat la un nivel mai inalt. La prima inițiere discipolul a fost polarizat in corpul fizic. La a doua initiere a devenit polarizat in corpul astral si emotional. In cea de-a treia initiere discipolul devine polarizat in corpul mental. Dupa aceasta initiere discipolul a deprins teoretic si practic, legiile propriei sale naturi. Materia din cele trei corpuri a devenit relativ pura. Sufletul insusi are pozitia dominanta, si nu numai in lumea materiala. O tensiune terifianta a energiei spirituale a trecut prin initiat in aceasta etapa sub indrumarea Logosului Planetar.
Apatra initiere
A patra initiere se refera la lepadarea de sine si/sau initierea crucificarii. Este legata de renuntarea la orice interes personal si renuntarea la viata personala in detrimentul intregului. Chiar si constiinta sufletului inceteaza sa fie importanta si o mai mare conștiința universala, mai aproape de aceea a spiritului, ii ia locul. Viata unei persoane ce isi ia cea de-a patra initiere este de obicei una de mare sacrificiu si uneori de suferinta. Initiatul a depus totul, chiar si personalitatea sa perfectionata pe altarul sacrificiului. Totul este lepadat, prieteni, bani, reputatie, caracter, pozitia in societate, familia si chiar viata insasi. Prin dobandirea celei de-a patra initieri se atinge eliberarea din ciclul renasterii.In timpul acestei initieri corpul cazual sau corpul sufletesc este ars si sufletul se uneste inapoi cu monada. Principala sursa de ghidare a initiatului de la acest punct inainte este monada si/sau EU SUNT PREZENTA. Sufletul, care a fost intermediarul intre personalitatea incarnata si monada nu mai este necesar. La cea de-a patra initiere, discipolul este considerat un maestru al intelepciunii si stapan al compasiunii. Initiatul nu mai este un suflet in inchisoare. El a fost ridicat din cele trei lumi inferioare. Initiatul lucreaza acum de sus in jos in serviciul Planului Divin. Initiatul este in totalitate eliberat iar viitoarele contacte cu lumea materiala sunt pe deplin voluntare. Initiatul devine un membru definitiv si permanent al Ierarhiei Spirituale si Celui de-al Cincilea Regat. El si-a intors spatele catre lumea fizica, materiala pentru eternitate cu exceptia ajutorului voluntar. El isi insuseste rapid restul cunostintelor din Sala Intelepciunii. Initiatul poate contacta monada cu o mai multa libertate decat isi pot controla sufletul majoritatea oamenilor. Energiile sufletului celui initiat devin disponibile pentru bunul mers al evolutiei planetare. Cei trei centrii inferiori au atins un punct de purificare com-pleta, fara nicio energie provenita din egoism. Initiatul este ghidat de intuitie, ratiune pura, si cunostere completa, iluminata de dragoste. A cincea initiere urmeaza de obicei la scurta vreme de cea de-a patra. Initiatul si-a crucificat complet natura inferioara. Toata cunosterea, stiinta, intelepciunea si experienta dobandita in toate vietile anterioare sunt acum in posesia barbatului sau a femeii spirituale. Iisus Hristos si-a luat cea de-a patra initiere in momentul crucificarii. Iisus a spus: Tata, pentru ce m-ai parasit?”, ceea ce spunea si/sau traia era faptul ca sufetul Sau se contopea in monada. El a trait pierderea sufetului Sau ca si ghid, caci era timpul sa isi dobandeasca ghidarea direct de la Tatal, sau monada sau de la EU SUNT CEEA CE SUNT. Corpul fizic este acum alcatuit 100% din materie atomica. Initiatul care trece de cea de-a patra initiere este denumit arhat. Nu exista durere si suferinta pentru maestrul care a atins eliberarea.
A Cincea initiere
Cea de-a cincea initiere se refera la fuziunea cu monada, in timp ce a treia initiere se referea la fuziunea cu sufletul sau Sinele superior. Cea de-a cincea initiere are de-a face cu contopirea constiintei cu monada si spiritul. Cea de-a cincea inseamna eliberarea de orbire, o eliberare care permite initiatului sa aiba o noua viziune. Initierea a fost numita relevatia sau renasterea, in terminologia crestina. Un maestru care are a cincea intiere este numit a depentru A cincea initiere este prima initiere cosmica. Este mai degraba o contopire cu planul atmic, decat cu planul buddhic al celei de-a patra initieri. Majoritatea maestrilor care lucreaza cu omenirea isi pastreaza corpul in care si-au luat cea de-a cincea initiere, sau pot construi si manifesta unul nou. Energia celei de-a cincea initieri permite energiilor planetei sa fie accesbile pentru adepti sau in serviciul lumii. Prima chakra este cea stimulata in aceasta initiere. Adeptul realizeaza pe deplin afirmatia „EU SI TATAL UNA SUNTEM”. Corpul adeptului este unul de lumina. In esenta barbatul sau femeia au atins o stare de perfectiune.
Cea de-a sasea initiere este implinirea ascensiunii. Devenirea unui Maestru As-censionat. In esenta aceasta initiere se face atunci cand adeptul si lumina monadei se contopesc pe planul fizic. Intreaga fiinta a adeptului incluzand corpul fizic si îmbrăcămintea, se transforma in lumina. In esenta corpul fizic doar dispare si este inlocuit de Corpul de Lumina. In trecut ascensiunea insemna trecerea in lumea spiritala. Ascensiunea este atingerea starii de Christ.
La a sasea initiere o persoana trebuie sa aleaga una din cele sapte cai de evolutie superioara pe care o va urma. Fiecare Maestru Ascensionat trebuie sa faca o astfel de alegere in acest punct al evolutiei lor si anume pe ce cale vor servi in viitorul lor ajutor cosmic. Cele sapte cai sunt urmatoarele :1. Calea Slujirii Pamantului2. Calea lucrului magnetic 3. Calea antrenamentului pentru a deveni Logos Planetar 4. Calea catre Sirius 5. Calea Razei 6. Calea pe care Logosul nostru se afla 7. Calea Absoluta a Fiului
Cand o persoana ascensioneaza, isi inlocuieste in totalitate in corpul de lumina. Corpul de lumina este un corp pe care l-am creat din lumina pe care am manifestat-o de-a lungul tuturor incarnarilor noastre. Este corpul in care Maestrul Ascensionat calatoreste incepand din acel moment. Pentru a ascensiona, un adept trebuie sa-si echilibreze 51% din karma provenita din toate reincarnarile precedente. Majoritatea are o medie de 200-250 de vieti precedente. O alta cerinta de ascensiune este ca o persoana sa isi finalizeze dharma sau misiunea pe Pamant. Constientizarea ascensiunii este un sentiment de bucurie totala si iubire neconditionata, recunoasterea si realizarea ca esti Dumnezeu si toti ceilalti cu care te intalnesti sunt Dumnezeu umbland pe Pamant.

„Fii credincios pana la moarte si iti voi darui cununa vietii” Iisus De Dr. Joshua David Stone

Despre Trezire divina

Cand esti pe calea succesului, bucura-te de fruct si intristeaza-te pentru lauri daca nu-i poti refuza. Tu goleşti mereu şi mereu acest fragil vas, dar îl umpli apoi cu viaţă nouă. Tu porţi tot timpul acest fluier micuţ, confecţionat dintr-o tulpină de trestie, prin peregrinările Tale, şi canţi la el melodii veșnic noi, Darurile Tale infinite coboară asupra mea, şi trebuie să le ţin în micuţele mele mâini. Epocile trec, dar Tu continui să curgi, fără ca vasul să se umple vreodată pană la limită.
Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.