Gandire abstracta !?

Plutea o floare de tei
în lăuntrul unei gândiri abstracte
deşertul se umpluse cu lei
şi de plante .
Un tânăr metal transparent
subţire ca lama tăioasă
tăia orizonturi curbate şi lent
despărţea privirea de ochi
cuvântul , de idee ,
raza , de stea
pe când plutea o floare de tei
în launtrul unei gândiri abstracte .  Nichita Stanescu

Ceri multe . Inca mai ceri . Te razvratesti asa cum copilasul isi plange jucaria . Ai uitat de tine . Traiesti cu mintea care te gandeste . O rana imaginara sosita din pluralul „de la ea” iti macina existenta efemera .
Ea poarta vina – ea !
Incerci sa domini . Teama . Dragoste pervertita . Erodare .
Luna si mareele . Pasari calatoare .

Diapazonul – Un U din care iese un La perfect . O simpla nota care da un Ton !

Sa ai aceeasi dispozitie pentru a avea aceeasi stare sufleteasca . Ansamblu !

Micul suflet si sufletul prietenos
–  Poti să alegi să fii orice Parte din Dumnezeu doresti , i-am spus Eu , Micului Suflet .
– Tu esti Divinitatea Absolută care se trăieste pe Ea Insăsi ca experientă . Ce aspect al Divinitătii doresti să trăiesti acum , ca experienta de a fi Tu?
– Vrei să spui că am posibilitatea de alegere ? , a întrebat Micul Suflet .
Si Eu am răspuns :
– Da . Poti alege să trăiesti ca experientă în tine , ca tine si prin tine , orice Aspect al Divinitătii.
– Bine , a spus Micul Suflet , atunci aleg Iertarea . Vreau să trăiesc experienta Sinelui meu ca acel Aspect al lui Dumnezeu numit Iertare Totală .
Ei bine , după cum îti poti închipui , aceasta a creat o situatie specială .
Nu exista nimeni pe care să-l ierti . Tot ceea ce am creat Eu este Perfectiune si Dragoste .
– Nimeni pe care să-l ierti ? , a întrebat Micul Suflet , parcă nevenindu-i să creadă .
– Nimeni , am repetat Eu . Priveste în jurul tău . Vezi vreun suflet care să fie mai putin perfect , mai putin minunat decât tine ?
La aceste vorbe , Micul Suflet a privit în jurul lui si a fost surprins să constate ca era înconjurat de toate sufletele din rai . Ele veniseră de departe , din întreaga Împărătie , deoarece auziseră că Micul Suflet purta o extraordinară conversatie cu Dumnezeu .
– Nu văd pe nimeni care să fie mai putin perfect decât mine ! , a exclamat Micul Suflet . Atunci , pe cine să iert ?
În clipa aceea , un alt suflet a iesit din multime .
– Poti să mă ierti pe mine , a spus Sufletul Prietenos .
– Pentru ce? , a întrebat Micul Suflet .
– Voi veni în viitoarea ta viată fizică si voi face ceva pentru care tu va trebui să mă ierti , a răspuns Sufletul Prietenos .
– Ce anume ai putea să faci tu , o fiintă de Lumină atât de Perfectă , încât să mă determini să vreau să te iert ? , a vrut să stie Micul Suflet .
– O , a zâmbit Sufletul Prietenos , sunt sigur că o să inventăm noi ceva .
– Dar de ce ai vrea tu să faci acest lucru ? Micul Suflet nu putea să-si dea seama de ce o fiintă de o asemenea perfectiune ar dori să-şi încetinească vibratiile atât de mult , încât să facă , într-adevar , ceva „rău” .
– Simplu , a explicat Sufletul Prietenos , as face-o pentru că te iubesc . Vrei să trăiesti experienta Sinelui tău ca fiind Iertător, nu-i asa ? Mai mult decât atât , tu ai făcut acelasi lucru pentru mine .
– Asa am făcut ? , a întrebat Micul Suflet .
– Bineînteles . Nu-ti amintesti ? Amândoi , tu si cu mine am fost Tot Ceea Ce Este . Noi am fost Susul si Josul si Stânga si Dreapta . Noi am fost Aici si Acolo , Acum si Atunci . Noi am fost Mare si Mic , Mascul si Femelă , Bine si Rău . Noi am fost, cu totii , Tot Ceea Ce Este .
Si noi le-am făcut toate acestea prin întelegere , astfel încât fiecare dintre noi să poată trăi experienta de noi însine , ca Cea Mai Grandioasă Parte a lui Dumnezeu . Pentru că noi am înteles că …
În absenta a ceea ce Voi Nu Sunteti , ceea ce Voi Sunteti , NU este .
În absenta lui  ‚rece’ , voi nu puteti fi  ‚calzi’ . În absenta lui  ‚trist’ , voi nu puteti fi ‚fericiti’ ; fără ceea ce se numeste ‚ rău’, experienta a ceea ce voi numiti  ‚bun’ nu poate exista .
Daca alegeti să fiti un lucru , trebuie să apară , undeva în univers , ceva sau cineva opus lui , pentru a-l face posibil .
Sufletul Prietenos a explicat apoi că acei oameni sunt Îngeri Speciali ai lui Dumnezeu si că aceste conditii sunt Darurile lui Dumnezeu .
– Nu-ti cer decât un singur lucru în schimb , a declarat Sufletul Prietenos .
– Orice ! Orice , a strigat Micul Suflet . Era impresionat să afle că putea trăi experienta fiecărui Aspect Divin al lui Dumnezeu . Acum , el a înteles Planul .
– În momentul în care dau în tine , când te lovesc , a spus Sufletul Prietenos , în momentul în care îti fac tot ce se poate imagina a fi mai rău  –  chiar în acel moment … aminteste-ti Cine Sunt Eu cu Adevărat .
– O , n-am să uit ! , a promis Micul Suflet . Am să văd în tine perfectiunea care te învăluie acum si-mi voi aminti întotdeauna Cine Esti .
Conversatii cu Dumnezeu -Neale Donald Walsch
Imi pare rau – Iarta-ma – Te iubesc – Multumesc !
Imagini pentru earth element necklace
Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

