Iubirea cheama iubire

Atâta timp cât nu încetezi să urci, treptele nu se vor termina. Sub paşii tăi care urcă, ele se vor înmulţi la nesfârşit.— Franz Kafka

Sa ai mereu incredere in dragoste, inca o data, si intotdeauna. Sa nu-ti fie rusine de povestea ta, caci ii va inspira pe altii, asa cum si tu probabil te-ai inspirat din vietile altora. Timpul potrivit este totul.

Am fost un căutător și încă mai sunt,
Însă am încetat să mai întreb cărțile și stelele
Și am început să ascult învățătura Sufletului meu.- Rumi

 

 

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Iubirea cheama iubire

  1. inaloveworld zice:

    „Învățătura sufletului meu” este cea care mă direcționează spre ceea ce este tot timpul cel mai bun și bine pentru mine, pentru că sufletul nu cunoaște decât ceea ce el este – lumină și iubire.

  2. flory andromeda zice:

    Multumesc!

  3. childagain zice:

    Minunat alese citatele! Trei spirite luminate, care continua sa ne lumineze si astazi.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

