Daca ai nevoie de iertarea mea, ti-o dau !

Te iubesc pentru că mă iubeşti: acesta este un schimb, dar nu e iubire. Te iubesc pentru că te iubesc, şi nimic mai mult; te iubesc numai pentru că te iubesc; aici începe iubirea. Îţi mulţumesc din suflet că te iubesc: acesta e cântecul iubirii.
Omul îndrăgostit nu zice: te iubesc pentru că eşti oacheşă; nici: te iubesc pentru că eşti bună. Omul îndrăgostit zice: te iubesc cu toate că eşti oacheşă, cu toate că eşti bună şi te-aş iubi chiar dacă ai fi blondă sau dacă ai fi rea. – Rebreanu

Rugaciunea este cand vorbesti cu Dumnezeu. Meditatia este cand il asculti pe Dumnezeu. Sa fie pace pe pamant si sa inceapa de la mine .Toate trec…Cand te macina o problema, nu te gandi cum sa o rezolvi TU, ci abandoneaza-te Lui Dumnezeu, da-i Lui problema ta. Crucea ta pentru Domnul este usoara. Toate vor incepe cu aceste intrebari : De unde venim? Cine suntem? Încotro mergem? Unora le poti face pod de aur, tot nemultumiti vor fi. Cand vrei sa avansezi, treci la urmatorul capitol al vietii tale.Iubeste-ma gratis. Cand stii sa asculti si sa vezi, vei lua lectii chiar si de la o musca. Viata te face puternic. Iubesc oamenii care ma fac sa rad. Ceea ce nu ai, este lectia ta. Intalnirea noastra este o binecuvantare sau o lectie. Sa fii bun si sa ai curaj. Nu forta oamenii sa avanseze, la final nu vor invata nimic. Iarta-ma suflete al meu ca nu te-am iubit asa cum meriti. Daca iubesti oamenii, lasa-i liberi. A iubi inseamna ca sufletul meu iubeste sufletul tau. Zambeste, totul trece …Cateodata plang, ma recunosc fricoasa. Iubesc copilul ce am fost.Viata pe care o avem este urmarea libertatii vointei omului, cu care a fost inzestrat.Toată lumea e vindecător. Există o confuzie între iubire și supra-extindere. Participa la intalnirea cu TINE. Vorbirea cu tine, macar o data pe zi, te face sa intalnesti o persoana minunata de pe pamant. De aceea unii au nevoie de singuratate. In asteptarea trenului vietii, ce-ti pui in valiza ? Timpul din clepsidra poate fi infinit. Dumnezeu iti priveste lacrimile intotdeauna, si te mangaie. Esti cel mai mare atunci cand stai in genunchi. Invata sa spui DA si NU.

Când m-am născut, nu erau semne de vreo reușită a mea in viață. Aveam un strabism foarte pronunțat, eram dislexic și abia citeam, toți cei din jur râdeau de mine: profesori și copii, eram numit „prostu’ clasei”, mi se lipeau bilete cu apelativul ăsta în pauze pe spate, mi se spunea mereu că desenez urât și atunci nu prea am mai desenat. Eram în suferință. Înțelesesem că sunt prost, urât, și că nu sunt bun de nimic.Apoi, în clasa a V-a, a venit un profesor care mi-a văzut un desen ascuns, și a vorbit puțin cu mine. La urmă, m-a privit direct în ochi și mi-a spus clar:”Tu ești un geniu.” Iar eu am început să fiu. – Horațiu Mălăele

Definitia iubirii in urmatoarele filmulete :

Reactia unui caine cand isi vede stapanul dupa 3 ani :

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Daca ai nevoie de iertarea mea, ti-o dau !

  1. flory andromeda spune:

    Multumesc !

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

