Du-te in lume si vezi cine esti

Inline image 1

”Dragostea e oarba, dar casatoria ii reda vederea…Educatia e ca un pom fructifer; dacă nu e altoita, face fructe mici si acre….Pot rezuma in trei cuvinte tot ce-am invatat despre viata: merge mai departe!” – Robert Frost
Pe unii si daca ar invia, nimeni nu i-ar mai vrea!
Hrăniți -vă corpul așa cum ati hrani un copil.
Nu noi suntem in lume ci lumea este in noi.
Nu căutaţi plată, laudă sau răsplată, orice aţi face.
Ca si co-creatori, veti crea ceea ce este deja creat in voi. Daca doriți sa schimbați lumea, o veti schimba așa cum sunteți voi. Sunteți blânzi, veți învăța și pe alții. Creatorul creeaza ceea ce este deja creat.
Când ţânţarul vă înţeapă este o umilinţă pentru dvs. El este de mii de ori mai mic decât dvs. şi reuşeşte să vă înţepe simţitor.
Când inima îţi este un vulcan, cum crezi că ar putea să-ţi crească flori din palme? – Khalil Gibran

Inline image 1

 

Singura soluţie permanentă pentru problemele tale constă în a te interioriza şi în a te detaşa de acea parte din tine care pare să aibă atât de multe probleme cu realitatea. De îndată ce vei face acest lucru, vei obţine un grad suficient de mare de luciditate pentru a-ţi rezolva liniştit problemele exterioare. – Michael A. Singer – Sufletul neînlănţuit
Atunci când cineva mă nedreptățeşte, să spun: „Mulțumesc, Doamne, că ai trimis acest om să îmi arate cât de departe e inima mea de Tine!” – Pr. Zaharia Zaharou
Am privit în profunzime și am realizat că tot ce credeam că ești tu și doar tu, eram de fapt eu și doar eu. – Ken Wilber

Să ştiţi că eu cred din toate puterile mele că o să mă duc în rai! Nu pentru că fac fapte bune, că fac lucruri extraordinare. Nu. Ci pentru că eu ştiu cum e Dumnezeu. Şi dacă Dumnezeu e Tatăl nostru şi dacă Dumnezeu e ca tatăl fiului risipitor şi mai bun decât tatăl fiului risipitor, atunci nu se poate să te respingă Dumnezeu dacă vrei să fi cu El, dacă e Tată. Nu se poate! Şi eu am conştiinţa asta. Şi de-aceea nici nu mi-e frică. Doamne ajută! Sunt sigur că o să cad direct în braţele lui Dumnezeu! – Părintele Teofil

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Du-te in lume si vezi cine esti

  1. calinakimu spune:

    Dragostea , iubirea…NU este oarbă, este luciditate deplină, conștiență. Educația usucă rădăcina vie a copilului altoind ego-ul. Viața este curgere, nu mai, nu departe.
    Nu cred în schimbare, cred cu tărie în TRANSFORMARE.
    Care Creator crează ?! EXISTENȚA este creatie, creația și Creatorul sunt UNA.
    Parintele Teofil are o minte înregimentată, vorbește emoția indusă de modul cum a fost format.
    Singer vorbește despre starea de MARTOR.
    Cand cineva te nedreptătește, decat sa mulțumești că ai primit această încercare, corect ar fi să nu consideri că ai fost nedreptățit. Atunci cu adevărat EȘTI martor față de cel care nu ești. Asta înseamnă ca STII CINE EȘTI CU ADEVĂRAT.
    Părerea mea…

  2. Anonim spune:

    Minunata cuvinte ! Si sti ti de ce ? pentru ca spun adevarul pe care il descoperim citindu-le .
    Multumesc !

  3. evelics spune:

    Te du in lume sa vezi ine esti;
    asteapta ,insa,un timp ca sa cresti,
    sa stii ce e lumea in care pasesti
    si vei invata sa te definesti…

  4. Ileana spune:

    PENTRU TOTI PRIETENII MEI MINUNATI O SEARA SPLENDIDA DE IARNA SI CU MULTE BUCURII ALATURI DE CEI DRAGI !
    To all my friends SPLENDIDA WINTER wonderful evening and much joy with your loved ones!


Enter your email address:Delivered by FeedBurner

