Jertfa arderii de tot

Sariti ca vine toamna

Incearca sa parasesti aceasta lume mai frumos decat ai sosit in ea.
Pana la urma, murim tot neinvatati.

…eu îmi sunt duşman, iar Dumnezeu îmi e cel mai mare binevoitor. Cu El trăiesc, fără El mă distrug.
O, voi copii ai lui Dumnezeu care mai trăiţi pe pământ, vă rog, pentru bogăţiile nemăsurate ale dragostei Domnului Iisus, predaţi-vă Lui în totul; nu păstraţi pentru voi înşivă nici un dram din comorile voastre, nici o părticică din talentele voastre, nici o fărâmă din puterile voastre, nici o secundă din vremea voastră, nici un suspin din dragostea voastră. Daţi totul pentru El! Cheltuiţi totul în slujba dragostei Lui.
Să nu credeţi că aţi putea vreodată să-I predaţi prea mult. Chiar dacă fiecare strop din sângele nostru s-ar vărsa, chiar dacă toate puterile noastre ar fi cheltuite pentru El (…) toate acestea vi se vor părea o măsură foarte slabă din dragostea voastră pentru El, când Îl veţi vedea aşa cum este.

Iată-mă cu întinăciunile mele, iată-mă cu ticăloşiile mele de tot felul, cu căderile, cu ruşinile mele, iată-mă cu voia mea şovăitoare, iată-mă cu inima mea rea, aspră, iubitoare de sine. Tu vrei să mă iei aşa cum sunt; nu-Ţi este ruşine de mine! Oh! Îţi mulţumesc, Îţi mulţumesc! Sunt al Tău! Al Tău la picioarele Crucii! Al Tău pe viaţă şi pe moarte! Al Tău pentru veşnicie! Amin!

Mulţi se tem să dea totul, de teama de a nu sărăci, a nu-şi pierde libertatea, ori banii. Ei nu pot înţelege că dacă Dumnezeu ne vrea, ne vrea ca să ne poată umplea; dacă El ne cere zdrenţele noastre, e tocmai pentru a ne îmbrăca în hainele Lui împărăteşti. Dacă ne cere să ne dăm Lui, e pentru că vrea să Se poată da El însuşi nouă, fiecăruia în parte. A pierde totul în mâinile Lui, înseamnă a câştiga totul, înseamnă a avea totul. Deschide-ţi inima, ne zice El fiecăruia, şi o voi umplea, o voi umplea cu dragostea Mea, cu viaţa Mea, cu plinătatea Mea, cu Mine Însumi; golurile tale vor fi astupate, întristările tale vor pieri şi moartea va fi înghiţită de viaţă… – Ioan Marini – “Gânduri creştine”

 

Fallen Leaves

 

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

