Exersam mereu ca sa fim buni


Lacrimile cele mai amare varsate la un mormant sunt din cauza cuvintelor nerostite si gesturilor nefacute. – Harriet Beecher Stowe

… In ultimul rand,eu nu cred ca sunt in pericol de a deveni „sfant”pana intr-o asa masura incat sa le creez celorlalti o senzatie de disconfort . De fapt iarasi adevarul este exact invers . Daca oamenii nu se simt la largul lor in prezenta mea,acest lucru se intampla probabil deoarece eu nu sunt destul de sfant. Pentru mine este o provocare sa ma comport dupa cum vorbesc. Pot sa scriu lucruri care-i inspira pe altii,pot sa rostesc lucruri care-i inspira pe altii,dar uneori ma surprind facand ceva ce nu-i inspira pe altii . Ma aflu pe o carare si nu am ajuns in nici un caz la destinatie . Si dupa cum se pare,nu ma aflu nici macar aproape de ea. Tot ceea ce difera intre eu cel de acumsi eu cel de anul trecut este faptul ca acum, cel putin, am gasit cararea. Pentru mine acesta este un progres foarte mare. Mi-am petrecut cea mai mare parte din viata fara ca macar sa stiu incotro ma indreptam, iar apoi ma minunam de ce nu ajungeam la destinate. Acum stiu incotro ma indrept. Ma indrept spre Casa, inapoi inspre constienta deplinasi inspre trairea experientei comuniunii mele cu Dumnezeu. Si nimic nu ma poate opri de la a ajunge acolo. – Donald Walsh

Nu vedem lucrurile precum sunt ele, le vedem dupa cum suntem noi. – Anais Nin

 

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Exersam mereu ca sa fim buni

  1. calinakimu spune:

    De ce lacrimi pentru regrete ?! Oare nu au fost cu mult mai multe momentele cand ne-am bucurat impreuna, cand am fost fericiti?! Eu cred ca in momentul despartirii trupesti de un partener de viata, bucuriile, fericirea parteneriatului prevaleaza neimplinirile…
    Donald considera „sfintenia”, sau cararea care duce catre comuniune…o „ajungere”, un final, un capat de drum?! Este doar un vesnic… INCEPUT…
    Anais spune un truism. Faptul ca nu vedem realitatea ASA cum ESTE…genereaza aceasta confuzie, adica noi suntem inconstienti in mod diferit.

  2. Gina spune:

    Lacrima este un dar mare lasat de Dumnezeu omului spre eliberare ,simtit pe propria-mi piele detensioneaza ; la moartea mamei am plans pe de-o parte de fercire celebrand tainic trecerea sufletului la Dumnezeu ,intoarcerea Acasa ,stoparea unei suferinte fizice si psiho-emotionale,pe de alta parte am plans pentru ca nu i-am spus cat de mult o iubesc si apreciez,nu am reusit sa-mi cer iertare pe cat i-am gresit ,nu am conversat mai mult ,constienta fiind ca inaintea momentului desprinderii sufletului de trup a iertat ,inteles tot si s-a desprins beneficiind de sfarsitul acela crestinesc pentru ca a plecat constienta in lumea de dincolo pe care in mod cert a cunoscut-o din timpul vietii pe pamant ; am mai plans pentru ca nu a reusit sa-si indeplineasca visele in viata in trup insa simt ca oriunde -ar fi in clipa aceasta sfanta are parte de fericirea acea sublima in lumina infinita a vietii vesnice asa cum cred si imi doresc sa aiba parte toate sufletele in drumul lor spre vesnicie ; cat despre realitatea inconjuratoare ,adesea o percep minunata superba ,alteori ostila dupa starea/trairea de moment ,constienta fiind ca ea,realitatea nu este decat o reflectie a miracolului vietii si nu are cum sa fie altfel decat ceea ce este !cu multumiri si cu drag,

  3. childagain spune:

    Mare adevăr ultima afirmație ! Și, mă bucur că l-ai descoperit pe Donald Walsh, care este un mistic neconvențional. Chiar acum citesc un volum din ”Conversații cu Dumnezeu”. Voiam chiar să scriu un articol despre aceste cărți, pentru că reprezintă un mod controversat de a-L vedea pe Dumnezeu, dar pe care eu îl simt adevărat. Mă bucur că ești un spirit cu adevărat deschis, care Îl recunoaște pe Dumnezeu oriunde Îl vede, și nu doar în dogme.
    Îmbrățișări !

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

