Sunt de partea ta

Featured Image

E: Maică, dar dacă într-adevăr nu poţi suporta canicula?
M.G.: Nu o spune! Spunând aceasta, oricum nu scapi de căldură; nu reuşeşti decât să o simţi de două ori mai puternică. Înţelegi? O vezi disproporţionat, îi dai o entitate, o transformi în , să zicem… Majestatea Sa căldura, Majestatea Sa oboseala, Majestatea Sa foamea. De ce atâta agitaţie? În ceea ce mă priveşte, nici măcar persoana care stă cu mine nu ştie nimic din problemele cu care mă confrunt. Niciodată. Este posibil să îmi petrec toată noaptea în dureri şi nimeni nu va şti asta dimineaţa. De ce ar trebui să vorbesc despre asta? Din moment ce s-a sfârşit… Aşadar? Aş putea fi foarte obosită şi să am încă mulţi oameni de care trebuie să mă îngrijesc. Ce rost are să spun că sunt obosită de vreme ce nu pot face nimic în privinţa asta? Grecii antici aveau o vorbă: „Nu dori ca lucrurile să se întâmple aşa cum vrei tu. Ca să fii fericit, doreşte-ţi ca totul să se întâmple aşa cum se întâmplă. – din Maica Gavrilia, Asceta Iubirii

schmetterling_0031

Se spune că atunci când o ușa se închide, o alta se deschide, dar suntem atât de prinși în supărarea faptului ca acea ușă s-a închis, încât nu putem vedea ușa care tocmai s-a deschis. Cu cât eliberăm mai repede greutatea de pe suflet atunci când lucrurile o iau spre un drum necunoscut, cu atât mai ușori devenim. Și cu cât devenim mai ușori, cu atât mai ușor suntem purtați și ghidați spre ușa care tocmai se deschide pentru noi. E important însă, să începem să avem încredere în cursul vieții și să nu ne mai punem contra lui. Dacă lucrurile nu ies într-un anumit mod să acceptăm acest fapt și să rămânem deschiși. Pur și simplu, să lăsăm lucrurile să fie exact așa cum sunt. – Tania Tița

Nu-Mi spune nimic… Îţi cunosc mizeria, necazurile, luptele şi ispitele sufletului tău, aşa cum eşti tu! Dă-Mi inima ta! Dacă o să aştepţi să devii un înger ca să Mi te dăruieşti întru iubire, atunci n-ai să Mă iubesti niciodată. Chiar când eşti laş, fricos, neîncrezător în împlinirea dragostei şi a sfinţeniei, chiar când ai să recazi în acele păcate pe care nu ai vrea să le mai faci, Eu nu îţi dau voie să nu Mă iubeşti. Iubeşte-Mă aşa cum eşti tu! În orice moment şi în orice situaţie te-ai afla, în credincioşie sau în trădare, în râvnă sau în uscăciune, tu iubeşte-Mă aşa cum eşti! Eu vreau să Mă poţi iubi din puţina şi săraca ta inimă. Dacă voi aştepta până când vei fi desăvârşit, atunci n-ai să Mă iubeşti niciodată. N-aş putea Eu oare să fac din fiecare fir de nisip un serafim?! Un înger care să strălucească de curăţie şi dragoste? Nu sunt Eu Domnul Dumnezeu, Care am creat toate şi pot totul? Omule, ţi-ai dat tu viaţa pentru lume din dragoste pentru oameni, sau ai murit din iubire pentru Mine? Atunci din ce motiv nu Mă laşi să te iubesc? Fiul Meu, lasă-Mă să te iubesc! Eu îţi vreau inima, care este locasul Meu. Desigur, cu timpul am să te schimb, însă chiar până atunci, iubeşte-Mă aşa cum eşti tu, fiindcă Eu te iubesc cu toate că eşti aşa. Eu vreau ca dragostea ta pentru Mine să se nască din puţina şi săraca ta inimă; din adâncul neputinţei şi al murdăriei tale. Eu te iubesc şi când eşti slab şi necurat. Nu vreau o dragoste izvorâtă şi hrănită din mândria “virtuţilor” tale, ci dintr-o inimă smerită, pe care o poţi curăţi oricând. N-am nevoie de “virtuţile” tale, de talentele tale, de înţelepciunea ta. Eu vreau doar să Mă iubeşti şi să lucrezi cu dragoste pentru Mine. Nu “virtuţile” tale doresc; dacă ţi le-aş da, tu eşti aşa de slab şi mândru, încât aş hrăni amorul tău propriu şi nu M-ai cinsti pe Mine. Apropie-te cu dragoste!Unui fier negru, flăcările unui foc nu numai i-ar curăţa rugina, dar l-ar face incandescent. Iubeşte-Mă deci, şi păcatele se vor arde, şi tu vei fi fericit. Iubeşte-Mă nu numai ca să fii curat – asta ar fi din nou o mândrie pentru tine, ci pentru că Eu vreau să odihnesc în inima ta. Deci nu te mai îngrijora de asta. Aş putea să fac prin tine lucruri mari pentru mintea omenească, dar nu; tu ai să fii slugă rea şi nefolositoare şi neputincioasă. Am să-ţi iau şi puţinul pe care tu te încrezi că-l ai. Eu te-am făcut din iubire şi pentru ca să-ţi dau iubirea, fără ca tu să-Mi poţi da ceva. Nu încerca să-Mi plăteşti iubirea prin nimic! Asta Mă doare atât de mult la tine… Iubeşte-Mă în dragostea Duhului Meu şi fără motive. Nu mai sta departe de Mine! Îţi lipseşte nu sfinţenia, – pe care numai Eu ţi-o pot da – ci o inimă gata să Mă iubească oricând şi până la capăt. Astăzi Eu stau la uşa inimii tale ca un cerşetor, Eu, singurul si adevăratul Împărat şi Domn. Eu bat şi aştept. Grăbeşte-te să-Mi deschizi prin smerenie; nu mai aduce motiv întinăciunea şi sărăcia ta. Dacă ţi-ai cunoaşte-o până în adânc şi deplin, ai muri de durere. Dar ceea ce M-ar durea pe Mine ar fi ca tu şi acum să te îndoieşti de dragostea ce o am Eu pentu tine. Crede că Eu pot totul şi tu nu poţi nimic fără Mine; doar păcatul eşti în stare să-l faci fără ajutorul Meu. Să nu te încrezi în tine fără Mine, căci altfel voi fi nevoit să te las în cădere în măsura cu care tu te apreciezi. Nu te frământa că n-ai “virtuţi”. Am să-ţi dau Eu sfinţenia Mea. Deschide-ţi inima prin pocăinţă şi Mă primeşte în potirul sufletului tău prin Trupul şi Sângele Meu, pe care în dar ţi le dau la Sfânta Liturghie. Atunci o să te fac să înţelegi totul şi să Mă iubeşti mai mult decât îţi poti închipui. Lasă să curgă Sângele Meu în sângele tău şi să bată inima Mea în inima ta! Eu ţi-am dat-o pe Sfânta şi Preacurata Mea Maică. Lasă să treacă totul prin inima ei curată, încât să poată mijloci pentru tine. Orice s-ar întâmpla, nu aştepta nicidecum să devii sfânt, ca pe urmă să Mă iubeşti… În acest fel tu nu M-ai iubi niciodată. Şi acum du-te!… EU SUNT CU TINE!!! – Ieromonah Rafail Noica

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Sunt de partea ta

  1. Gina spune:

    Bine v-am gasit la oaza de rai ! …desigur ,ma necajesc ca nu nu ma pot ridica la nivelul Iubirii Lui Dumnezeu , ca nu -i pot multumi pe masura ,ca ma simt netrebnica si cad …insa va marturisesc ca pe cat mi-i Caderea pe-atat ba mai mare Marirea si iar car si iar ma ridic si plang si urlu si-l caut …iar El este Acolo dintotdeauna …in inima mea si ma sfatuieste sa-i dau Lui grijile si sa-i urmez Lui constienta fiind ca la Dumnezeu toate sunt cu putinta …asa firesc trasforma El toate cele lumesti intunecate in Lumina, ciripit de pasarele,strop de ploaie ,fulg de nea,praf de stele …oare nu salvarea unui suflet echivaleaza cu salvarea unui intreg Univers ?!…straduindu-ne fiecare la nivelul lui in unicitatea fiintei noastre splendide sa fim desavarsiti precum Tatal nostru Cel din Ceruri insusi este …va multumesc,

    • Bine te-am gasit si ne-am gasit suflet cald 🙂
      Asa este , asa mi se intampla si mie . Uneori sunt usoara ca un fulg alteori tarana goala . Si eu ma mahnesc pe mine insami ca nu pot fi permanent flacara iubirii , ca adesea ma rostogolesc , cad si ma ridic .. Insa iute ma duc in inima si atunci strig cu nadejde : Doamne nu ma lasa ca pier !
      Doamne Iisuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu …
      Si iti multumesc ca te stiu si ne stim impreuna si ramanem imbratisati ! 🙂

  2. Ileana spune:


    Duminica binecuvantata alaturi de cei dragi!
    Sunday blessed with your loved ones!

    • childagain spune:

      Dragă prietenă, această postare deosebită a fost exact pentru sufletul meu ! Știu că tu vrei să îi ajuți pe toiți cei ce te citesc, și poate, chiar cunoști câte ceva din problemele și căderile lor.
      Da, și eu sunt nemulțumitoare și mă văicăresc seara pentru puțina cruce pe care o duc ziua, așa cum spunea maica Gavrilia să nu facem ! Și eu vorbesc prea mult, în loc de a mă lăsa să simt… De fapt, nu vreau să mă las dusă doar de simțiri, pentru că atunci, viața mea ar lua o cale pe care mintea mea nu ar accepta-o.
      Și în fine, nici eu nu mă simt curată îndeajuns pentru a putea să-L iubesc ! De fapt, știu sigur cât sunt de puțin curată.🙂 Și, nu prea mai știu nici ce numește El a-L iubi. Dacă asta înseamnă să ne luăm crucea și să lăsăm totul, atunci… Cândva, eram pregătită pentru asta, când eram mai tânără, și foarte idealistă ! Dar acum, sincer, nu aș putea, dacă purtarea acestei cruci ar însemna durere pentru cei dragi. Vezi, și eu sunt împărțită în iubire, nu sunt întreagă…
      Te îmbrățișez, și mulțumesc pentru cuvintele scrise exact pentru sufletul meu !

      • Draga Prietena cred ca noi toti simtim la fel . Avem aceleasi trairi . Insa depindem de timpul in care le vom intelege si accepta . Cu totii suntem impartiti in iubire . Cu totii oscilam . Toti punem in fata pe cei mai dragi noua . De ce ? Ca sa evitam ranirea , suferinta noastra personala . In spatele formelor terestre de iubire si de daruire se afla intotdeauna mila de noi , de suferinta noastra , de frica pierderilor noastre . Putini recunoastem ca exista undeva in ascuns o teama in care am recunoaste coplesirea , care ne-ar epuiza si ne-ar darama fiinta . Si asta este teama suprema ..De a pierde ceea ce iti este cel mai drag pe acest pamant , motivul pentru care cazi mereu in picioare , iubirea cea mai profunda , sensul vietii .. Iar pentru o mama ce inseamna sensul vietii ? Copilasii ei ! Eheee , poate asa o vom intelege pe Maicuta Sfanta . Te sarut si te imbratisez de mii de ori . Iti multumesc prietena mea , mereu invat cate ceva de la tine . Pe mai departe 🙂

      • Ileana spune:

        Asa cum spune si Trezire Divina, noi toti simtim la fel❤
        Vise frumoase, o zi de marti Binecuvantata !

    • O primavara cu parfum de inflorire scumpa mea Ileana . Te imbratisez cu drag

  3. Gina spune:

    In opinie personala ,Iov ,prin mesajul ,,Domnul a dat ,Domnul a luat ,fie Numele Domnului Binecuvantat ” ne invata despre detasare,acceptarea destinului ,indurare ,nadejde si credinta,caci de la Dumnezeu vin toate si tot la Dumnezeu se intorc ,prin noi care avem menirea de a spori talantii ,adica acea inzestrare pe care Creatorul a pus-o in fiecare dintre noi ,fiinte unice si minunate ,caci toate au vremea lor si fiecare lucru de sub cer isi are ceasul lui. De aceea va zic voua : ,,Toate cate cereti,rugandu-va ,sa credeti ca le-ati primit si le veti avea.Iar cand stati de va rugati ,iertati orice aveti impotriva cuiva,ca si Tatal vostru Cel din Ceruri sa va ierte greselile voastre ( Marcu,11,24-25 ) …ma straduiesc si eu dupa puterile mele sa ma intaresc in buna si dreapta credinta ca sa nu dezamagesc, sa ma deschid firesc catre Lumina ,asa cum numai Bunul Dumnezeu stie si cat de mult imi doresc pentru fiecare dintre noi …Faca-se Voia Lui !Cu drag si infinita recunostinta ,

    • Multumesc mult draga mea Gina , aveti un suflet cald si minunat . Se simte prin fiecare scriere , in fiecare cuvant simt particica din sufletul dvs . Imi sunteti foarte draga si va simt foarte aproape de mine . Da , vine o vreme in care , dupa putinta fiecaruia , ne intarim si ne deschidem prin Faca-se voia Ta Doamne . Detasarea de aceasta lume vine la vremea ei si probabil dupa multa , multa suferinta . Suferinta aduce tacere , primeneala si intelegere prin inima zdrobita . Intr-un cuvant deschiderea sufletului .
      Va multumesc pentru frumusetea dvs si invataturile frumos asezate asa incat sa ajunga unde trebuie , sa mangaie si sa desavarseasca dupa intelegerea fiecaruia . Va imbratisez cald si ma bucura nespus faptul ca-mi sunteti alaturi . Va sarut .

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

