Post cu folos !

Se vorbeşte despre fiul cel risipitor că:

1. şi-a venit în fire
2. şi a zis:
3. „Mă voi scula”
4. „Mă voi duce la tatăl meu”
5. „şi-i voi zice”.

(…) Unii se opresc doar la: „Am greşit”; alţii la: „am greşit, văd aceasta”, dar mai apoi uită să-şi recunoască acest păcat. Pierd, de fapt, din vedere punctul central al Spovedaniei: pocăinţa. De aceea Taina Spovedaniei este şi Taina Pocăinţei; pentru că nu ajunge doar simpla înşirare a păcatelor săvârşite. În fond, duhovnicul nu este o curte de juraţi care să asculte un cazier penal. Nu-i foloseşte nici lui şi nici ţie, dacă la acest cazier nu se adaugă şi părerea ta de rău, profunda ta părere de rău, descoperind că ceea ce ai făcut ţi-a întinat raţiunea şi simţurile şi a pervertit chipul slavei dăruit de Creator. Numai astfel vei pricepe că singura ta cerere îndreptăţită este să ceri să fii aşezat împreună cu cei din urmă robi ai Tatălui ceresc, spunând mereu: „Cred, Doamne, şi mărturisesc că Tu eşti cu adevărat Hristos, Fiul Lui Dumnezeu Celui viu, Care ai venit în lume să mântuieşti pe cei păcătoşi, dintre care cel dintâi sunt eu”. – Pr. conf. univ. dr. Constantin Necula,mdin ”Cântare de biruinţă cântând”

Fa celorlalti ce-ti doresti tu de la Dumnezeu sa-ti faca tie !!!!!

Cel care observa trecutul fara a judeca, este liber de trecut. Iertand pe cei care ti-au gresit candva, nu-i mai judeci, deci automat nu-i mai chemi la judecata pt greselile lor. Hristos din tine iti dezvaluie acestea caci Lui i s-a dat judecata. De aceea scrie sa nu-ti judeci aproapele. Toata viata mi-a fost spre invatare, nimic rau nu a trecut fara a culege foloasele din el. Totul este spre rezidirea noastra intru desavarsire.

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

