Cu nici un chip nu te voi părăsi

lquotes frumoase

Nicidecum n-am să te las, cu nici un chip nu te voi părăsi !
Suflete flămând şi singur, nu-ţi căuta nici pâine, nici soţ fără Dumnezeu şi departe de El !
Vino la Mântuitorul tău Hristos şi caută cu El ceea ce îţi lipseşte.
Vei vedea că El îţi va afla şi-ţi va pregăti totul în chip minunat.

…Când păcatul distruge ı̂n om simţul moral, cel greşit nu mai sesizează defectele caracterului său şi nici nu mai conştientizează imensitatea îngrozitoare a păcatului pe care l-a comis; şi, dacă nu se supune puterii convingătoare a Duhului Sfânt, el va rămâne ı̂ntr-o stare de parţială orbire faţă de propriul păcat. Atunci, mărturisirile lui nu sunt sincere şi stăruitoare. Pentru fiecare recunoaştere a vinovăţiei, el adaugă o justificare şi ı̂şi scuză
comportamentul, declarând că, dacă nu s-ar fi aflat ı̂n anumite ı̂mprejurări, nu ar fi făcut faptele pentru care este mustrat.

…Când satana vine să ı̂ţi spună că eşti un mare păcătos, priveşte ı̂n sus spre Răscumpărătorul Tău şi vorbeşte despre meritele Lui. Ceea ce va constitui ajutorul tău este faptul că priveşti la lumina Sa. Recunoaşte-ţi păcatele, dar spune-i vrăjmaşului că „Hristos Iisus a venit ı̂n lume ca să mântuiască pe cei păcătoşi” şi că tu vei putea fi salvat prin iubirea Lui inegalabilă. Domnul Iisus i-a adresat lui Simon o ı̂ntrebare cu privire la
doi datornici. Unul ı̂i datora stăpânului său o mică sumă de bani, iar altul ı̂i datora o sumă foarte mare, dar el ı̂i iertase pe amândoi. Domnul Hristos l-a ı̂ntrebat pe Simon care dintre cei doi datornici ı̂l va iubi mai mult pe stăpânul lui. Simon a răspuns: „Socotesc că acela căruia i-a iertat mai mult”. Noi am fost nişte mari păcătoşi, dar Domnul Hristos a murit ca să putem ϐf iertaţi. Meritele jertfei Sale sunt cu totul ı̂ndestulătoare pentru a-I fi prezentate Tatălui ı̂n favoarea noastră. Aceia cărora El le-a iertat mult Il vor iubi mult şi vor sta aproape de tronul Său, lăudându-L pentru iubirea Sa cea mare şi pentru sacrificiul Său suprem. Când vom ı̂nţelege pe deplin dragostea Lui Dumnezeu, atunci vom cunoaşte mai bine adevăratul caracter al păcatului. Când vom ajunge să vedem, de la un capăt la altul, scara ce a fost coborâtă din cer pentru noi, când vom ı̂nţelege ceva din sacrificiul infinit pe care Domnul Hristos l-a făcut pentru noi, atunci inima noastră se va topi de iubire şi de căinţă. – Ellen G. White CALEA CĂTRE HRISTOS

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Cu nici un chip nu te voi părăsi

  1. Kincses Daniela spune:

    Am citit mereu cu atentie articolele postate, mai ales ca v-ati declarat ortodox, dar in ultima perioada sunt foarte multe articole adventiste ale „profetesei ” E G White. Ati renuntat la religia ortodoxa? Am cazut eu insami candva in capcana adventismului, in sensul ca am citi multe carti de-ale lor si chiar le-am apreciat dar sunt ratacire. Cu respect, 

    • Cu respect va raspund .. Am spus „sunt Crestin ortodox ” niciodata „am fost ” . E.G. White vorbeste despre IIsus Hristos care este unic .Nu exista un Iisus al meu si altul al tau . El a venit pentru noi toti . A venit sa mantuiasca omenirea in totalitatea ei
      . Am şi alte oi, care nu sunt din staulul acesta. Şi pe acelea trebuie să le aduc şi vor auzi glasul Meu şi va fi o turmă şi un păstor . Noi ca si crestini avem datoria de a ne iubi unul pe celalalt si a ne respecta . Eu scriu pasaje care imi dau o tema de gandire . Un crestin adevarat are darul de a discerne intre asa da si asa nu . Stie sa separe oitele de caprite
      Va las mai jos ceva drag mie :
      Simone, fiul lui Iona, Mă iubeşti tu mai mult decât aceştia? El I-a răspuns: Da, Doamne, Tu ştii că Te iubesc. Zis-a lui: Paşte mieluşeii Mei.
      Iisus i-a zis iarăşi, a doua oară: Simone, fiul lui Iona, Mă iubeşti? El I-a zis: Da, Doamne, Tu ştii că Te iubesc. Zis-a Iisus lui: Păstoreşte oile Mele.
      Iisus i-a zis a treia oară: Simone, fiul lui Iona, Mă iubeşti? Petru s-a întristat, că i-a zis a treia oară: Mă iubeşti? şi I-a zis: Doamne, Tu ştii toate. Tu ştii că Te iubesc. Iisus i-a zis: Paşte oile Mele.
      Adevărat, adevărat zic ţie: Dacă erai mai tânăr, te încingeai singur şi umblai unde voiai; dar când vei îmbătrâni, vei întinde mâinile tale şi altul te va încinge şi te va duce unde nu voieşti.
      Iar aceasta a zis-o, însemnând cu ce fel de moarte va preaslăvi pe Dumnezeu. Şi spunând aceasta, i-a zis: Urmează Mie.

      • Marian spune:

        @ Trezire divina….adica esti….BARBAT ??????? Am crezut c-am de-a face c-o ….femeie !!!!!!!!!!!!! TOTUL indica asta…adica ,sexul feminin …cum este posibil sa ma fi inselat in asa hal ?????

      • O nimica toata, dar …nu v-ati inselat ! Kincses Daniela probabil priveste „din alt unghi”.

    • Marian spune:

      @ Kincses Daniela Cu tot respectul pentru dumneavoastra dar , Ezechil spune ca ” era in duhul ” atunci cand a fost rapit si dus ….spre ceruri unde…a vazut ceea ce a vazut . Ioan la Apocalipsa { Revelatia } , spune deasemenea ca…era in duhul atunci cand de asemenea i-au fost aratate ….niste lucruri care { nu ma-ndoiesc nici o clipa d e asta } se vor implinii !! Oare pentru care motiv Ellen G. Withe ….n-ar putea fi o ” profetesa ” la fel de credibila ca si cei doi enumerati ? Pana si ea a afirmat d e multe ori ca ” era in duhul ” atunci cand a vazut ceva ….i-au fost relevate anumite lucruri iar ea , prin Duhul Sfant { ca multa scoala n-avea saraca femeie } le-a asternut pe hartie , Capcana adventismului „…va rog sa-mi iertati indrazneala dar….faceti o mare eroare : exista ” capcana Martorilor lui Yehova ” , ” capcana Mormonilor ” sau …..capcana alora d e la ISIS dar ” capcana adventismului ” ? Adica , a celor ce …. asteapta ? Adica , a celor ce au hotarat , conform Scripturilor , sa -i fie servi lui Dumnezeu pentru toata viata lor dar , IN MOD SPECIAL …IN ZIUA HOTARATA CHIAR DE EL ??? Spuneti c-ati ” citit multe carti de-ale lor si chiar le-am apreciat dar sunt ratacire ” . Sunteti atat amabila incat sa-mi dati un singur exemplu de ” ratacire ” ce-i consemnat in….” cartile adventistilor ” ? Aveti grije insa : eu sunt un ….fost adventist si deci , stiu suficient de multe despre aceasta Ramura { sau ….SECTA , daca va place mai mult termenul …de fapt insemnand acelasi lucru } a Bisericii Crestine , despre ceea ce cred adventistii , iar ceea ce cred ei….n-am prea vazut sa fie deosebit de CELE SCRISE IN …. SCRIPTURI ! Cu mult respect !

  2. Gina spune:

    Frumos , Adevarat ,Esential ! …,, Aceasta este porunca mea : sa va iubiti unul pe altul ,precum v-am iubit Eu. Mai mare dragoste decat aceasta nimeni nu are ,ca sufletul lui sa si-l puna pentru prietenii sai . Voi sunteti prietenii Mei,daca faceti ceea ce va poruncesc. De acum nu va mai zic slugi ,ca sluga nu stie ce face stapanul sau,ci v-am numit pe voi prieteni,pentru ca toate cate am auzit de la Tatal Meu vi le-am facut cunoscute . Nu voi M-ati ales pe Mine,ci Eu v-am ales pe voi si v-am randuit sa mergeti si roada sa aduceti si roada voastra sa ramana,ca Tatal sa va dea orice-I veti cere in numele Meu …” din Evanghelia de la Ioan 15,7-16…si cum Credinta fara Fapte este vorba goala ,nu-mi ramane decat sa ma conformez ,adica sa ma straduiesc sa iubesc asa cum ma indeamna IISUS ,neconditionat si cu tot sufletul, cugetul si din toata inima … Dragostea Lui Dumnezeu Tatal sa fie cu noi cu toti ! Va multumesc si va iubesc ,

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

