Partea ta de avere de la Tatal… ce faci cu ea ?

Dragă cititorule şi scumpă cititoare! Poate că şi tu, poate că şi eu, suntem în chipul drahmei din evanghelie; zăceam căzuţi în murdăria patimilor şi în întunericul păca­telor. Ne-a acoperit păcatul şi ne roade rugina. Vai de noi! Suntem ca şi pierduţi. Dar oricât de căzut şi de ticăloşit vei fi tu, dragă cititorule, află că Domnul te caută tocmai pe tine, căci El a venit anume pentru cei păcătoşi. El a venit anume să te scoată şi pe tine din întuneric la lumină şi din moarte la viaţă. Tu nu poţi face nimic pentru mântuirea ta. Păcatul şi patimile ţi-au ologit sufletul cu totul şi te-au doborât la pământ. Tot ce se cere de la tine şi tot ce poţi face, aceasta este: să doreşti mântuirea şi să-L primeşti pe Cel ce a venit anume pentru scăparea şi mântuirea ta.

Dragă suflete căzut în păcate! Eu îţi aduc o veste scumpă şi dulce: „Dumnezeu aşa a iubit lumea, încât pe Fiul Său Cel Unul-Născut L-a dat, ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţă veşnică“. Tu eşti, dragă suflete, acela pe care Dumnezeu l-a iubit atât de mult şi pentru care L-a trimis pe însuşi Fiul Său să-l izbă­vească. Primeşte, dragă suflete, acest nepreţuit dar ce­resc. Nu respinge mântuirea sufletului tău! Primeş­te‑L pe Iisus Mântuitorul, ca să primeşti îndată iertare, viaţă şi pace.

(…) Nu pentru păcate îşi pierd oamenii sufletul, ci pentru că nu simt păcatul, nu se înfioară de el, nu umblă să scape de el. Nu ştiu oamenii preţui îndeajuns sufletul lor şi darurile lor cele sufleteşti. Pilda cu drahma ne arară şi ea preţul unui suflet de om. Se bucură şi îngerii cerului pentru un suflet de om care se mântuieşte. Un suflet de om este mai scump decât lumea întreagă cu toate bogăţiile ei. – Preot Iosif Trifa, din ”Din pildele Mântuitorului”

Şi se apropiau de El toţi vameşii şi păcătoşii, ca să-L asculte. Şi fariseii şi cărturarii cârteau, zicând: Acesta primeşte la Sine pe păcătoşi şi mănâncă cu ei. Şi a zis către ei pilda aceasta, spunând:
…Care femeie, având zece drahme, dacă pierde o drah­mă, nu aprinde lumina şi nu mătură casa şi nu caută cu grijă până ce o găseşte? Şi, găsind-o, cheamă prietenele şi vecinele sale, spu­nându-le: Bucuraţi-vă cu mine, căci am găsit drahma pe care o pierdusem. Zic vouă, aşa se face bucurie îngerilor Lui Dumnezeu pentru un păcătos ce se pocăieşte.

Vino, dragă suflet rătăcit, şi, căzând înaintea Tatălui Ceresc, zi şi tu: Tată şi Doamne, greşit-am la cer şi înaintea Ta!… Mulţi ani am trăit fără de Tine… Averea ce mi- ai dat-o am risipit-o… Vin acasă flămând, prăpădit şi zdrenţăros… Primeşte-mă, Doamne! Iartă-mă, Doamne!…
Când astfel te întorci la Domnul, bucurie mare se face în cer pentru întoarcerea ta, iar în viaţa ta se pogoară un dar, o putere, o binecuvântare şi o schimbare pe care nu le ai avut şi nu le-ai cunoscut.

2169993014603653151Goo4zyk

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Partea ta de avere de la Tatal… ce faci cu ea ?

  1. Gina spune:

    Buna ziua , buna intrebare …L-am rugat si astazi pe Dumnezeu Cel Adevarat din Dumnezeul Cel Adevarat sa ma ierte ,sa ingaduie sa fiu iertata asa cum mi-as dori si eu la randul meu sa iert cu toata fiinta…L-am mai rugat sa-mi lumineze ochii gandului ,sa-mi curateasca inima ca sa pot indeplini misiunea ce mi-a fost harazita intru sporirea talantilor …L-am rugat de asemenea in numele Domnului nostru Iisus Hristos sa savarsesca aceeasi lucrare si pentru semeni, cu mentiunea ca nu pot sa -mi stapanesc amaraciunea ,tristetea si durerea pe care o vad in jur constienta fiind ca Tatal Cel din Ceruri ne-a creat liberi ,unici si ne indeamna in fiecare clipa sa fim fericiti ,desavarsiti …Binecuvantata fie intreaga faptura alaturi de intreaga creatie divina ! Nadajduiesc cu credinta ca toate ce se intampla intru desavarsirea creatiei sa fie dupa Voia Sa ,intru Slava Sa Cea Vesnica !Doamne ajuta ! Va multumesc,

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

