Ai face bine sa incetinesti

lquotes frumoase

Sunt si oameni buni pe acest pamant, sunt si preoti buni pe acest pamant, sunt si suflete bune pe acest pamant. Avem libertatea de a alege in preajma carora sa stam. Parintele Valerian Paslaru spunea ceva de genul : eu nu am ajuns intr-un loc de unde sa pot predica lumii, nu pot da sfaturi cu intelepciune oamenilor, eu sunt ” pe drum”, eu nici nu stiu…nu pot spune nimic…daca am facut ceva folositor. Nu omul trebuie sa ia hotarari ci sa-L lasi pe Dumnezeu sa faca ceva cu tine. Omul este trimis in lume de la cadere spre ispasire.

Nicu Alifantis – Ce bine ca esti

Du-mã, fericire, în sus, si izbeste-mi
timpla de stele, pânã când
lumea mea prelunga si în nesfirsire
se face coloana sau altceva
mult mai inalt si mult mai curând.

Ce bine ca esti, ce mirare ca sunt!
Doua cântece diferite, lovindu-se amestecindu-se,
doua culori ce nu s-au vãzut niciodata,
una foarte de jos, intoarsa spre pãmânt,
una foarte de sus, aproape rupta
în infrigurata, neasemuita lupta
a minunii ca esti, a-ntimplarii ca sunt.

Am învăţat să iubesc rana şi pe cel ce a făcut rana….Am învăţat că fiecare om are o cameră în căsuţa inimii sale unde nu doreşte să intre decât foarte rar şi eu trebuie să accept asta…..Am învățat că nu am învățat nimic… – Ieromonah Hrisostom Filipescu

Doza zilnică de optimism și bună-dispoziție

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ai face bine sa incetinesti

  1. Pingback: Ai face bine sa incetinesti | radupopescublog

  2. preot-duhovnic spune:

    Sa ma ierte parintele Paslaru, da pare ca baga pumnul in gura… Dansul poate nu stie ca 99% dintre romani nu stiu ceva despre adevarul de credinta…

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

