Mai lângă Domnul meu

Dar până când vrei tu să tot strigi şi să tot întrebi atâta, să tot superi şi să tot ispiteşti pe Dumnezeu, suflete nerăbdător?
Şi până când, din pricina prea multelor tale strigăte, nu vei auzi răspunsul Lui?
Ce ai fi făcut tu dacă Domnul n-ar fi mai suferit pe vrăjmaşii Lui când şi tu erai printre ei?
Ce ai fi făcut tu dacă El poruncea să smulgă neghina din holda Lui când şi tu erai neghină?
Ce ai fi făcut tu dacă venea Judecata Lui ieri, când şi tu erai neîntors la El şi vinovat de nepocăinţă?
Gândeşte-te la toate acestea şi nu mai tot dori, nici nu te mai tot ruga să se grăbească Judecata.
Ci te roagă să se prelungească mila şi aşteptarea spre mântuire pentru toţi, cum s-au prelungit pentru tine.
Căci şi tu mai ai încă atâta lipsă de mila şi de iertarea lui Dumnezeu!
Deci taci înaintea Lui, smerit şi mulţumitor pentru toate! http://www.oasteadomnului.ro/

Ce mărturie şi ce mărturisire dulce şi scumpă! Vai, ce bucurie mare are un suflet când începe „a vedea“! Are exact aceeaşi bucurie ce o are un orb când începe a vedea. Eu cred că nu este în lumea aceasta un strigăt mai dulce, mai duios şi mai binecuvântat decât acesta: „orb am fost şi acum văd!“ .

Iisuse, Lumina lumii! Poate că şi eu sunt un orb cu sufletul. Ca şi orbul din Ierihon, cad şi eu în faţa Ta cu credinţă tare şi cu dorinţă fierbinte, strigând: „Iisuse, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine păcătosul, căci m-au orbit patimile şi fărădelegile. Deschide-mi ochii, Doamne, să văd. Dorinţa mea cea scumpă este să văd; să mă văd pe mine însumi, să văd lumea şi rosturile vieţii mele în lumina Evangheliei Tale. Luminează-mă, Doamne, cu lumina Ta cea sfântă, ca să pot şi eu striga: „orb am fost şi acum văd“. – Iosif Trifa, din ”Mai lângă Domnul meu”

Mulţi nu iau prea cu grijă seama la înfăţişarea şi la poziţia lor trupească în timpul rugăciunii, spunând că starea lăuntrică este totul. Nu-i chiar aşa! Este foarte însemnat lucru şi cum suntem îmbrăcaţi, şi cum stăm aşezaţi în timpul cel sfânt al rugăciunii, când ne înfăţişăm chiar înaintea lui Dumnezeu, nu numai sufleteşte, ci chiar şi trupeşte. – Traian Dorz, din cartea ” Întâi să fim”

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Mai lângă Domnul meu

  1. Pingback: Mai lângă Domnul meu | radupopescublog

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

