Soarele in calea ta

Unii cred că rugăciunea înseamnă a sta în genunchi sau a rosti din gură sau în gând: „Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluiește-mă pe mine păcătosul”. Dar rugăciunea cea adevărată este a te simți mulțumit de toate și de a-ți deschide sufletul să te poți simți aproape de Dumnezeu. Iar cei ce fac rugăciunea asta, Dumnezeu să le ajute. – Ieromonah Arsenie Boca, Ridicarea căsătoriei la înălțimea de Taină

De unde oare atâta perversiune în fiii lui Dumnezeu? De la acea făgăduinţă demonică, şoptită omului: „Tu vei fi (ca) Dumnezeu!” şi pe care omul a crezut-o, nebăgând de seamă cine i-o spune. Un dumnezeu neizbutit; scos afară, înainte de vreme, din divina devenire. Un dumnezeu creat, dumnezeu după dar, avea omul menirea să fie, dar a ieşit un chip neisprăvit, desfigurat, care nu se mai înţelege cu Dumnezeul Adevărului. De aci se năzăreşte omului, în cursul creaţiei sale – istoria – că el e, pe rând: măsura tuturor lucrurilor, că el e criteriul adevărului, că lumea există în funcţie de el, că el e creatorul lumii, că Dumnezeu ajunge la conştiinţa de sine abia în om, ca de aci un altul să spună că „Nu Dumnezeu a făcut pe om, ci omul a făcut pe Dumnezeu” (Fenerbach). – Protosinghel Arsenie Boca, Cuvinte vii

„Omul fericit nu are calendar.” – Titu Maiorescu

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Soarele in calea ta

  1. Anonim zice:

    Nu pot sa ma abțin sa nu va spun ceva ca nimic nu este intamplator ,nimic nou,teoretic ,dar când ți se „intampla” este minunat.In fiecare zi am momentele mele in care in intimitate si liniște m-a rog si multumesc Domnului pt. ceea ce am realizat in acea zi. Astazi m-am rugat pt. putina iubire ,cel putin un recul usor a iubiri pe care cred ca o dau. Dupa carteva ore intrand in blogul meu fara intentie ajung la comentarii pe care nu le-am citit la timp, nu știu de ce,si ce credeti am primit iubirea mult ceruta , prin cuvintele pe care mi le-ati scris de fiecare data ca raspuns la comentariile mele. Aceste cuvinte sunt cel mai frumos dar de sarbatori , va doresc sa fiti iubiti si sa dati iubire,este minunat .Va Multumesc . Sarbatori fericite va doresc si eu am sa fiu in Romania sa o colind pe batrana mea mama. Dumnezeu sa fie cu noi toti!

  2. Marian zice:

    ” Atata vreme cat unii dintre oameni au putere sa ia viata sau sa dea moartea semenilor lor ….atunci acei oameni sant { ca } Dumnezeu ” . Asta n-am spus-o eu ci parintele profesor preot Constantin Galeriu prin anii ’80 . Unii cred ca rugaciunea este atunci cand , intr-un gest de smerenie omul se aseaza pe genunchi si rosteste in fatza unor icoane niste vorbe adresate Domnului . Eu cred ca rugaciunea este pentru credincios etalarea necazurilor dar mai ales a bucuriilor in fatza lui Dumnezeu care , nevazut prin Duhul Sau , asculta acea rugaciune , totul e s-o faci din toata inima si avand constiinta curata . Avem tendinta ca sa-i aratam msi sa-I reprosam lui Dumnezeu doar necazurile noastre insa , cand vine vorba d e buicurii…uitam s-o facel , uitam sa aducem bucuriile in fatza lui Dumnezeu si mai ales sa-I multumim pentru ele .” Eli , Eli Lama Sabactami ” este o rugaciune si nu un repros iar Dumnezeu a daruit oamenilor acesta rugaciune inpreuna cu viatza Fiului sau ….” pentru ca oricine cred e in El sa nu moara ci sa aiba viata vesnica ” . Cred ca oricare rugaciune ar trebuii sa inceapa cu aceste cuvinte .Eu cred in Jertfa Domnului Isus , cred ca aceasta jertfa suprema a fost facuta d e Dumnezeu prin Isus Christos . Nu pot sa cred ca , omul este pacatos prin toata fiinta sa , prin nasterea sa ci doar prin educatie si-n nici un caz nu cred ca omul urmeaza inclusiv astazi acea fagaduinta demonica ci doar…unii oameni , acei oameni ce datorita unor imprejurari oarecare ajung in apropierea demonului .. ” Omul fericit nu are calendar ” Da , Titu Maiorescu era fericit sau cel putin asa declara . Am pus o intrebare in comentariul facut la postarea precedenta . Observ ca nimeni n-a binevoit sa-mi raspunda …pacat !

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

