La multi ani de Sfantul Nicolae !!!

Sa vina Mosu’ sa-mi aduca suflet de copil …

Mama obișnuia să mă întrebe care este cea mai importantă parte a corpului.

De-a lungul anilor m-am tot gandit care ar fi raspunsul corect. Când eram mai tânăra, credeam că sunetul este foarte important pentru noi oamenii, asa ca am zis, „Urechile mele, mami.” Ea a spus, „Nu. Mulți oameni sunt surzi. Dar tu gandestete in continuare la raspuns. ”

Au trecut cativa ani de la prima mea încercare, cautand raspunsul. Deci, de data aceasta i-am raspuns : „Mami, vederea este foarte importanta pentru toată lumea, deci raspunsul trebuie să fie ochii noștri. S-a uitat la mine și mi-a spus:” Inveti rapid, dar răspunsul nu este corect, deoarece există mulți oameni care sunt orbi. ”

Am continuat căutarea mea și de-a lungul anilor, mama mi-a pus intrebarea de mai multe ori și întotdeauna răspunsul ei a fost: „Nu. Dar devii mai inteligenta în fiecare an, copilul meu.”

Apoi, anul trecut, bunica mea a murit. Toată lumea a fost rănita. Toată lumea plângea. Chiar și tatăl meu a plans. Imi amintesc pentru că a fost a doua oară cand l-am văzut plângand. Mama mea s-a uitat la mine, când a fost rândul nostru să ne luam la revedere de la bunica si m-a întrebat: „Știi care este cea mai importantă parte a corpului , draga mea?” Am fost șocata când m-a intrebat acest lucru chiar acum. Întotdeauna am crezut că acest lucru a fost un joc între ea și mine.

Ea a văzut confuzia pe fata mea și mi-a spus: „Această întrebare este foarte importanta. Aceasta arată că ai trăit cu adevărat în viața ta. Pentru fiecare parte a corpului am spus că ai greșit și ti-am dat un exemplu de ce. Dar astăzi este ziua în care trebuie să înveți această lecție importantă. „S-a uitat la mine cum doar o mamă o poate face. Am văzut ochii ei plini de lacrimi. Ea a spus, „Draga mea, cea mai importantă parte a corpului este umărul.”

Am întrebat: „Este pentru că sustine capul meu?”

Ea a răspuns: „Nu, e pentru că acesta poate ține capul unui prieten sau a unui iubit(a) atunci cand plange. Toată lumea are nevoie de un umăr pe care să plângă cândva în viață, draga mea. Sper doar că vei avea suficienta dragoste de oferit prietenilor tai, care vor avea nevoie de umarul tau pe care sa planga.”

Apoi de acolo am știut ca cea mai importantă parte a corpului nu este una egoista ci una simpatica la durerea altora. Oamenii vor uita ceea ce ai spus … Oamenii vor uita ce ai făcut … Dar oamenii nu vor uita niciodată cum i-ai făcut să se simtă in momentele grele.

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la La multi ani de Sfantul Nicolae !!!

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

