Trebuie sa plangi ca sa traiesti !

Featured Image

Toate trec, se vor sfârşi; numai iubirea rămâne. Şi Domnul nu este mulţumit de noi şi cu noi, dacă avem celelalte daruri, dar am părăsit iubirea. De aceea, când ne cercetează, El nu ne întreabă ce isprăvi am făcut, ce fapte deosebite am săvârşit, ci, privindu-ne şi punând mâna pe inima noastră, plin de duioşie şi sfântă gelozie ne întreabă tăcut: „Mă iubeşti, Simone, fiul lui Iona, Mă iubeşti tu mai mult decât aceştia?“ Aşa l-a întrebat Domnul pe ucenicul Său la Marea Tiberiadei, după învierea Sa. „Da, Doamne“, a răspuns Petru la cele două întrebări ale Domnului, „ştii că Te iubesc!“ Când însă este întrebat a treia oară: „Simone, fiul lui Iona, Mă iubeşti?“ Cuvântul a sfredelit adânc inima lui Petru, ca orice întrebare pe care Duhul o trimite direct inimii noastre. Şi Petru a răspuns: „Doamne, Tu toate le ştii; ştii că Te iubesc!“ Şi a dovedit aceasta, dându-şi viaţa pentru El.

Cititorule! Ai putea să răspunzi şi tu la fel? Şi dacă noi vorbim şi cântăm despre dragostea Lui, să nu uităm că El ne-a spus: „Dacă Mă iubeşte cineva, va păzi cuvântul Meu”. „Copilaşilor, să nu iubim cu vorba, nici cu limba, ci cu fapta şi cu adevărul“. Vorbele nu sunt decât vorbe. Ele trebuie să ia trup. Căci Împărăţia lui Dumnezeu nu stă în vorbe, ci în putere. Iar această putere stă în iubirea, care este mai tare decât apa, decât focul, decât sabia şi decât moartea. Ai tu această iubire? – Ioan Marini, din vol. “Gânduri creştine”

S.O.S., sunt ranita, sunt la pamant!
Imi auzi suferinta, e cineva?
Simt ca ma pierd…
Am lasat totul, dar nu sunt suparata.
Trebuia sa ma duc, nu mai eram eu,
Am cazut atat de jos
Incat nimeni nu ma mai vede.
M-am cufundat in anonimat,
M-am luptat cu vidul si frigul, frigul.
Mi-ar placea sa ma intorc, nu reusesc…
Mi-ar placea sa ma intorc…
Eu nu sunt nimic, nu sunt nimeni.
Toata durerea e imparatia mea,
O singura arma ma tine inchisa,
Vad doar lumina printre gratii
Si privesc cat de frumos este cerul.
Imi auzi vocea care rasuna (care rasuna)?
E un S.O.S., sunt ranita, sunt la pamant!
Imi auzi suferinta, e cineva?
Simt ca ma pierd…

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Trebuie sa plangi ca sa traiesti !

  1. Pingback: Trebuie sa plangi ca sa traiesti ! | radupopescublog

  2. lili zice:

    Uneori, lacrimile sunt de bucurie.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

