Tu nu mai eşti nici al vrăjmaşului şi nu mai eşti nici al tău, ci eşti al Lui Hristos

În adâncul inimii mele este, desigur, numai ceea ce am cel mai preţuit şi cel mai drag pe lume pentru viaţa mea şi pentru fiinţa mea. Adâncul inimii mele este locuit şi stăpânit permanent de ceea ce este comoara mea scumpă. Iisus este comoara aceasta.
La comoara pe care o am eu în inima mea voi cugeta mereu şi mă voi retrage mereu, oricând şi oriunde, cu plăcere şi cu drag. Acesteia îi jertfesc munca mea, dragostea mea, bunurile mele, timpul meu, fiinţa mea. Iisus este şi El Singur trebuie să fie comoara aceasta.
Când în adâncul inimii mele este Hristos, toate bunurile vieţii mele le voi supune numai ascultării de El. Planurile mele vor avea drept ţintă numai pregătirea şi grăbirea venirii împărăţiei Lui, în mine şi prin mine, până ce va fi totul ca în ceruri şi pe pământ… şi până ce va fi ca în fiinţa gândurilor mele şi în fiinţa faptelor mele.
Când fiinţa mea întreagă va fi stăpânită de Hristos, atunci şi munca, şi lupta mea vor fi îndreptate întregi numai spre propăşirea Cauzei Domnului şi spre mântuirea semenilor mei. Cu toate faptele şi cu toate cuvintele mele voi căuta atunci să servesc numai acest unic gând. Doamne Iisuse, ajută-mă! Amin. – Traian Dorz, din „Numele Biruitorului”

Picturi de Pino Daeni

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

