Intr-un loc înalt şi sfânt

„Căci aşa zice Domnul a Cărui locuinţă este veşnică şi al Cărui nume este Sfânt: «Sălăş-luiesc într-un loc înalt şi sfânt şi sunt cu cei smeriţi şi înfrânţi, ca să înviorez pe cei cu duhul umilit şi să îmbărbătez pe cei cu inima înfrântă“.
Iată culmea desăvârşirii la care trebuie să năzuiască orice om credincios! Să ajungă o biserică a Duhului Sfânt. Să-L pri­mească în locuinţa inimii sale pe Domnul ca să locuiască acolo. Aici a ajuns Apostolul Pavel când a spus: Am fost răstignit împreună cu Hristos şi trăiesc, dar nu mai trăiesc eu, ci Hristos trăieşte în mine.
Vrei să fii al lui Iisus? Predă-te Lui! Do­reşti să locuiască la tine? Deschide-I inima!. Duhul Sfânt va veni să-ţi pregă­tească locuinţa inimii, ca să intre într-însa Îm­păratul Măririi. El este aproape. Câtă bucurie Îi fac lacrimile şi murmurele rugăciunii pe care le spui în taină: Vino, Doamne, vino!
O, sfântă iubire a Golgotei, cuprinde-mă! O, foc ceresc, aprinde-mă şi mă înnoieşte, ca să nu mai trăiesc eu, ci Iisus Hristos să trăiască în mine! Amin. – Ioan Marini, din vol. “Gânduri creştine”

Picturi de SANDRA KUCK

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Intr-un loc înalt şi sfânt

  1. Ioan Cadar zice:

    „O, foc ceresc, aprinde-mă şi mă înnoieşte, ca să nu mai trăiesc eu, ci Iisus Hristos să trăiască în mine! Amin.”

    Amin! zic şi eu, păcătosul.

  2. Pingback: Intr-un loc înalt şi sfânt | Trezire divina | radupopescublog

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

