In iubire să Te urmez

Mulţi se zbat după daruri, după merite, după lucruri mari şi arătoase. Unde-i însă ochiul care să-l caute pe cel nebăgat în seamă? Unde-i mâna care să mângâie capul celui necăjit? Unde-i punga care se deschide pentru nevoia adevărată, dar care stă ascunsă de ochii mulţimii? Unde-i inima aceea bună şi prietenoasă, faţă de cei părăsiţi! Unde-i răbdarea care tace, îngăduie, sufere şi lucrează în tăcere?

Iubirea Golgotei aceasta ne învaţă! El ne-a dat o pildă: să călcăm pe urmele Lui. Iubirea cunoaşte un singur drum; şi acesta este drumul pe urmele Mielului, drumul umilinţei, al răbdării şi jertfirii de sine. Mergi tu pe acest drum? Iubeşti tu să fii smerit şi nebăgat în seamă, să fii înjosit şi dispreţuit? Ori te superi când nu se ţine socoteală de tine şi cârteşti când ajungi în sărăcie şi lipsuri? Iubirea toate le rabdă, toate le suferă.

Doamne Iisuse, şi eu trebuie să trec câteodată prin lipsuri şi încercări. Alte ori trebuie să văd nepăsare în jurul meu şi atunci sunt gata să mă mâhnesc şi să mă supăr. Nu lăsa, Doamne, ca astfel de gânduri să rănească inima mea, ci ajută-mă să învăţ de la Tine a fi blând şi smerit cu inima, ca să am totdeauna pacea sufletului în Tine. Alungă orice mândrie din inima mea şi mă întăreşte în harul Tău, ca să simt plăcere în slăbiciuni, în defăimări, în vorbiri de rău; să iubesc totul pentru Tine şi în iubire să Te urmez, în umilinţă, în tăcere şi supunere, în orice vreme. – Ioan Marini, din vol. “Gânduri creştine”

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la In iubire să Te urmez

  1. Pingback: In iubire să Te urmez | Trezire divina | radupopescublog

  2. evelics zice:

    Mai toata viata,in special cat suntem in activitate,ne straduim sa ne ridicam standardul de viata si asta presupune sa avansam ierarhic in cariera,sa castigam mai mult ,sa acumulam.Si ne inconjuram de atatea lucruri,ne inconjuram de „prieteni”care apreciaza avutul ca pe un rang in societate.Atunci nu stim inca despre faptul ca va veni o zi in care cele mai multe dintre cele pentru care ne-am batut sunt de o perfecta inutilitate,ca,ceea ce conteaza este bogatia sufleteasca, putinii prieteni,altfel decat cei pe care i-am cultivat si,in cea mai mare masura sanatatea fizica si psihica.Am pe blogul meu un eseu despre fericire in care imi exprim parerea ca de-a lungul vietii ceea ce conteaza cel mai mult pentru a fi fericiti este iubirea sub orice forma ,iubirea proprie fiecarei etape din viata,iubirea daruita,chiar fara a ne fi intoarsa.Cea mai mare nefericire in viata este faptul de a nu iubi.Din nou un punct de vedere mai mult laic.Va multumesc.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

