Iubirea ce o daruim

“Daca este important pentru tine, vei gasi o cale. Daca nu, vei gasi o scuza.” – Ryan Blair

Leonida Lari – Mi-e dor de tine ca de-o poezie…

Mi-e dor de tine ca de-o poezie
Nescrisa înca, fara vers si nume,
Dar daca vrei sa ninga, n-o voi scrie,
Caci voi chema zapada peste lume.

Mi-e dor de tine ca de o cântare,
Neauzita înca niciodata,
Dar daca vrei sa ploua, ai rabdare,
Eu voi chema si ploaia asteptata.

Ci va veni o clipa, da, o clipa,
Când tot ce sînt va semana cu-o struna,
De care s-a atinge cu-o aripa
Un cântaret ciudat, orbit de luna.

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Iubirea ce o daruim

  1. melicovici zice:

    Tuturor ne e dor de cate ceva, chiar ieri m-am referit la dragostea de doruri. Iar poezia e una dintre ele, dincolo de alte doruri mereu si mereu în sufletele noastre. Poezie frumoasa ca si intreaga postare.

  2. Pingback: Iubirea ce o daruim | Trezire divina | radupopescublog

  3. evelics zice:

    O poezie de suflet. Vine,insa,un moment cand ne arde sufletul dorul de viata,care este suma tuturor dorurilor.Va multumesc pentru sprijin,pentru rugaciunea dvs.Am depasit,nu foarte greu,o prima etapa(e drept cea mai usoara) dintr-o serie de incercari ce vor urma.M-au ajutat si dorul si iubirea venite dela Dumnezeu.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

