De vreme ce eu pacatosul …

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la De vreme ce eu pacatosul …

  1. calinakimu zice:

    Comentariile pacatosului trufas…doar trebuie sa dau si eu satisfactie binecredinciosilor(?!)

    Nimic nu este in desert…totul are ROSTUL sau…Faptul ca totul este trecator…nu este important. Important este ca totul vine, prezentul este vesnic nou…este insasi existenta. Moartea si nasterea sunt aceiasi moneda, fetele ei. Ele trebuie privite ca INTREG, nu fragmentar. Asta creaza confuzie. Nu poti iubi viata in afara mortii.
    Sufletul NU moare…El este viu si in trup si in afara trupului.
    Neadevarul este neadevar…ca el este al meu, al tau sau al altcuva…nu conteaza. Faptul ca spui ca sunt unii care vad neadevarul la altii…sau chiar la tine…nu inseamna ca DEMONSTREZI ca tu esti in adevar, ca-l deti tu…
    Faptul ca aduci argumente hilare, corcodacitul gainii fiind comparat cu argumentele semenilor, dovedeste ca ai o minte mandra si dispretuitoare fata de gandirea celorlalti.
    Este evident ca articolol imi este destinat. Nici o problema…Nu regret decat faptul ca nu puteti depasi fundul de sac in care va complaceti. EU NU CONTRAZIC pe nimeni, completez doar cu cele stiute de mine. De ce trebuie sa gandim la fel…Sfintii traitori, vorbele Cuviosilor, au facut o lume mai buna? Sa privim in jur…suferinta, exploatare, minciuna, razboaie…ASTA este realitatea si nu vorbele frumoase, gandurile senine…
    Nu sunt cel mai destept dintre toti…SUNT insa TREZIT, nu adormit de scrierile altora. Aveti un complex de superioritate, vazand prostia celor ce nu va impartasesc opinile. Sa comentem cu argumente sustenabile…nu cu LOZINCI, cu axiome, cu concepte tabu.
    Daca aveti iubire, inseamna ca aveti si respect, responsabilitate, intelegere…Unde sunt toate acestea cand acuzati?! Eu trag un semnal de alrama…Voi puneti batista pe tambal…Haideti sa comentam, sa explicam, sa ne desavarsim… nu cu axiome si tabuuri …sfinte.
    Eu nu vreau decat sa comunic…sa colaborez pe discutii libere, nu impuse de dogme intangibile
    Chiar crede cineva ca detine ADEVARUL?! Iisus spune ca EL este, ceilalti pot spune acelasi lucru?! Ma indoiesc. A-L urma pe Iisus…n-ai cum…Poti sa crezi doar ca-l urmezi. Incearca macar sa-L intelegi…cu mintea TA, nu sa-ti traduca altii ce-a vrut sa spuna…Simte, vietuieste, trezeste-te, transforma-te, nu astepta de la altii s-o faca pentru tine, nu sta ca un cersetor netrebnic…
    Pentru cine are ochi de vazut si urechi de auzit…pentru cine nu…nu …dar asta nu rezolva nimic. La FAPTE fratilor, nu la intins mana, asta nu este “fapta”…este RUSINE.
    Si nu va mai suparati pe mine…chiar nu doresc decat binele…si nu numai al meu…eu STIU ca UNA suntem cu totii…

    • luminasimpla zice:

      Dragul meu calinakimu , daca articolul meu te-a facut sa scrii asa de provocator inseamna ca adevarat a fost scris pentru cei ca tine . Eu respect totul deci respect si fiinta ta , dumnezeirea din tine . Imi plec genunchii inimii mele in fata maretiei creatiei .
      Nu mai incercati sa denaturati ortodoxia , sa ne schimbati in si prin noua energie . Ne-ati distrus originile , neamul si tara , acum doriti o convertire a neamurilor la religia amestec planetar .Este o lucrare profunda si subtila , o vedem peste tot . Il amestecati pe Mantuitor cu toti discipolii lumii , amestecati toate scrierile , ghiveci ati facut . Ati pus si o varza infoiata si acum o exportati peste tot . Adevarat ca scrieti frumos si ceea ce scrieti dvs cunoastem si noi . Daca doriti sa fiti un maestru incepeti cu inceputul . Iar inceputul inseamna a invata sa stai in pace cu tine , cu gandurile tale si cu zgomotul din jurul tau . Si aceasta se dobandeste prin contemplare si rugaciune [ meditatie !?] adunata , gand adus in inima si statornicie . Fiti maestru desavarsit si nu incepeti de undeva de la mijloc . Luati-o usurel . Calea sfanta este drum , omul pentru a se desavarsi trebuie mai intai sa se stapaneasca pe el , apoi sa stapaneasca materia si deabia atunci putem vorbi de un drum mai inalt .Si nu uitati dragilor ca nici un Buda , nici un Krishna , nici un Sai Baba nu s-au jertfit pentru omenire . Permanent aud -Eu sunt trezit – Ce spui mai draga … Cei treziti sunt in trezire si lucreaza in cunostinta de cauza nu isi pierd timpul valoros .Pentru ei o secunda este o viata si o viata o secunda . V-am raspuns ca sa ne intelegem -Eu imi apar saraciile si neamul si credinta . Atat . De altfel pe Lumina simpla nu exista buton de Like si nici posibilitatea de comentarii . In pace sa traim .

      • luminasimpla zice:

        Si inca ceva ..daca ati fi citit scrierile sfintilor parinti ati fi gasit acolo toata stiinta pe care vag o abordati dvs .

  2. Pingback: De vreme ce eu pacatosul … | radupopescublog

  3. calinakimu zice:

    In fine un raspuns articulat, o precizare de pozitie…care pleaca tot de la niste pozitii fixiste. Sa analizam….
    Eu scriu INTENTIONAT provocator. Trebuie cumva sa zgaltai, sa imping, sa zgudui …amortirea adormita…
    Eu nu deturnez ortodoxia , o imbogatesc cu experienta mea.Nu exista decat o singura ENERGIE, nici noua, nici veche. Eu nu recunosc decat energia iubirii.
    Nu am distrus si nu distrug nimic…Eu recunosc un singur neam…UMANITATEA. Asta nu inseamna globalizare, care este neantizare.
    Hai sa clarificam…Cine fragmenteaza lumea? Nu religile, multimea lor?! Faptul ca toti isi aroga “adevarul”…nu este un fapt cel putin suspect? Fiecare spune ca adevarul este UNUL…daaar este al LUI, este confiscat. Eu spun ca adevarul este UNUL si nu apartine nimanui…APARTINE TOTALITATII. Nu ni-L luati pe Hristos ca sa-l introduceti intr-un sablon ingust numit ortodoxie sau altfel. Este valabil si pentru Budha sau Mahomed.Lasati-I LIBERI …Ei propovaduiesc LIBERTATEA, nu biserica marginita de dogme.
    Vreti clasamente?! Cine are mantuitorul cel mai MANTUITOR ?! Asta este imprtant?! NU MESAJUL ?! Repet…nu mai fragmentati adevarul…
    Spui ca scriu frumos…NUUUU Scriu din inima…si nu este o lauda…
    NU vreau sa fiu un maestru, nu-mi dau nici numele, vreau sa fiu ceea ce SUNT si atat. Ma crezi sau nu …eu cunosc linistea mintii si pacea inimii. Nu este o realizare…este NORMAL. Nu te lua dupa fervoarea mea, aplombul meu…ele vin dintr-un prea plin sufletesc, nu ma pot bucura pe o insula a fericirii inconjurat de un ocean de lacrimi…
    Toate caile sunt sfinte…ele apartin existentei…ne vom lovi, vom cadea, ne vom ridica…Nu trebuie sa stapanim nici materia, nici spiritul…Trebuie sa ne armonizam, sa fim UNA cu acestea…Eu traiesc atemporal, adica in prezent…iar timpul…nu exista ca realitate, poate doar cronologica, este o formalitate circumstantiala.
    Nu va aparati saracia. Nu acceptati saracia, ea este o stare falsa. SUNTEM cei mai bogati dintre bogati…Suntem suflarea de viata, suntem chipul lui D-zeu celui viu….al EXISTENTEI.
    LUMINA este totul…chiar daca este simpla…este insa greu sa o recunoastem in noi…Greutatea vine din lumea gandurilor, a egoului, a timpului ca trecut…
    Sa credem in noi, si daca vom fii impreuna, una cu IUBIREA…si D-zeu va fi acolo…

    Vad acum un nou comentariu…
    Stiinta este in noi, nu in carti…Acolo unde ne indeamna Iisus sa ne retragem, in acea camaruta larga cat… LUMEA.

    • luminasimpla zice:

      Acum daca am intrat in hora asa imi trebuie …Dragul meu fiecare trebuie sa isi ia lumina atat cat poate duce sufletelul sau ca altfel , nefiind pregatit se poate „arde ” . Stiinta a evoluat tot in trepte – un televizor alb -negru apoi unul color apoi o plasma etc . De aceea Domnul meu a vorbit in pilde . Cel care era pregatit isi lua invatatura . Uite de ce se incepe cu lucrul cel mai simplu Rugaciunea . Domnul meu tot la fel a lasat – o rugaciune simpla insa complexa – Tatal nostru in care gasim asa – Cui adresam ruga -Tatal nostru apoi unde este plasat – in ceruri = apoi aducem slava si acceptare -apoi atentie Unitatea -precum in cer asa si pe pamant si deabia in final cererea insa si aceasta conditionata de iertarea ta mai intai -si incheiem cu cererea de izbavire de rau cu constientizarea ca fara Domnul nimic nu este cu putinta . Deci nu mai blama biserica ca ea se roaga pentru tine si daca vrei tu si daca nu vrei . Acolo in sfantul lacas se preschimba painea si vinul , acolo sunt tainele vietii , alchimia . Degeaba ti-as vorbi eu tie de cele sapte raze daca tu nu ai habar de cine esti si ce esti . Si ti-as spune despre ele si tu in 9gnoranta ta te-ai apuca sa lucrezi cu vreo raza sau cu toate si cine stie ce-ti vei produce singur . [Cand scriu tie ma refer la om in general nu la tine neaparat } Nu considerati ortodoxia seaca ..Este plina bogata si frumoasa , doar sa o aprofundezi . Fiecare dupa puterile lui . Cel ce-si doreste cauta un duhovnic sau daca nu are citeste si lucreaza cerand binecuvantare Domnului . Ortodoxia este religia iubirii si cuprinde la un loc toata stiinta , toate religiile . De aceea veti gasi foarte multe asemanari cu celalalte culte sau religii . Si stiti de ce este cea care detine adevarul ? Pentru ca Domnul meu a lasat Duhul cel Sfant sa lucreze Tainele . Ortodoxia nu incita spiritele , nu cere razboi si nici discriminare nu face . Toate acestea le face omul dragul meu . In pace sa traim .

  4. calinakimu zice:

    Intri …nu intri in hora…ESTI acolo cu voie sau fara de voia ta. Nu te poti sustrage…
    Fiecare isi va lua atata lumina cat MERITA, cat a LUCRAT pentru ea. De une stii tu cat de pregatit sunt eu sau altul?! Faptul ca am de comentat asupra unor cutume…nu inseamna NIMIC, decat daca vrei sa crezi ca deti adevarul. Trezirea este FULGURANTA, nu este in timp si nici pas cu pas…Vine un moment cand te CURENTEAZA, te FULGERA…Din acea clipa nu-ti mai aparti tie…aparti TOTALITATII. Eu nu vorbesc din carti. Va tot spun despre rugaciunea ca STARE PERMANENTA, fara vorbe, dincolo de vorbe, ca IUBIRE COMPASIONALA, ca RECUNOSTINTA… ASTA este RUGACIUNEA ADEVARATA.
    Am citit psaltirea de mii de ori, am spus rugaciuni peste rugaciuni, am facut 600 de metanii pe zi, am fost la o multime de manastiri, am vorbit cu calugari, cu mari indumnezeiti…A fost o etapa… Acum sunt LIBER de ceilalti, cu toate ca sunt cu ei…, acum STIU si nu este o aroganta…Vreti sa va spun experientele mele spirituale pentru a fi credibil? Nu are rost, Eu vreau sa fiu inteles simplu, firesc, prin ceea ce spun…Nu vreau sa DEMONSTREZ, doresc sa vorbesc de mai multe cai care duc ACOLO.
    Nu acuz ortodoxia, dar nu pot sa nu vad RATACIREA, o ratacire substantiala. Nu va jucati cu focul …o sa indepartati oamenii de ortodoxie si mai mult, veti genera un curent resimentar, extrem de periculos.
    M-am spovedit si la parintele Cleopa si la Arsenie, si la Serapion…stiu ce inseamna spovedania…
    Stiinta a inceput, de nevoie, sa recunoasca incognoscibilul…Atentie… vine din urma…
    Cum nu discrimineaza orodoxia cand considera pe oameni pacatosi dupa criterii arbitrare, cand nu se curata de nevolnici , de preotii hoti, mincinosi si curvari?! Despre ce vorbim? Eu locuiesc intre manastiri. Daca as spune cele ce stiu…v-ati ingrozi. De ce sa bagam gunoiul sub pres?! PUTE, strica si ce este curat.
    Luati cele spuse de mine cu atentie, nu in deradere. Eu nu tin sa am dreptate…REALITATEA imi da dreptate…

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

