Rugăciune de lăsare în voia Domnului

casa creștinului

cruce1RUGĂCIUNE DE LĂSARE ÎN VOIA DOMNULUI

În mâinile milostivirii Tale celei mari, o, Dumnezeul meu, încredințez sufletul și trupul meu, simtirile si graiurile mele, sfaturile si gândurile mele, lucrurile si toate cele trebuincioase ale trupului si sufletului meu. Iar Tu, deci, binecuvintează-mă, miluieste-mă si mă izbăveste de tot răul, ca petrecând viața fără de păcat, in toate zilele vieții mele, să ajung la viața cea vesnică cu Sfintii Tăi, in Imparația Ta si cu dânsii să Te slăvesc în veci. Amin!

Vezi articol original

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

