Neaua alba s-a asternut

 

 

Neaua alba s-a asternut pe munte in seara asta
Ca sa nu se vada nicio urma
Un regat al izolarii
Si se pare ca eu sunt regina.
Vantul suiera ca o vijelie, agitat
Nu l-am putut stapani,
Dumnezeu stie ca am incercat.
Nu-i lasa sa intre, nu-i lasa sa vada,
Fi fata buna, ca de fiecare data.
Ascunde-o, nu simti, sa nu stie.
Ei bine, acum stiu.
Da-i drumul! Da-i drumul!
Nu te mai poti stapani.
Da-i drumul! Da-i drumul!
Intoarce-te, usa de le-o tranti.
Nu-mi pasa ce vor spune.
Lasa furtuna sa se dezlantuie.
Frigul niciodata nu ma rapune.
E ciudat cum totul pare mic de la distanta,
Iar temerile care m-au controlat odata,
Nu ma mai pot atinge, viata toata.
E timpul sa vad ce pot face,
Sa-mi testez limitele si pace.
Nu-i bine, nu-i rau, n-am nicio limita.
Sunt libera!
Da-i drumul! Da-i drumul!
Sunt una cu vantul si cerul!
Da-i drumul! Da-i drumul!
Nu voi mai plange niciodata.
Ma aflu aici si…
Aici voi ramane.
Lasa furtuna sa se dezlantuie.
Puterea mea lucreaza din cer pana-n pamant.
Sufletul meu e ca o spirala
Intr-un fractal inghetat,
Si-un gand se cristalizeaza ca o explozie de gheata.
Nu ma mai intorc niciodata, trecutul a ramas in trecut.
Da-i drumul! Da-i drumul!
Si ma voi inalta ca zorii zilei.
Da-i drumul! Da-i drumul!
Acea fata perfecta nu mai e.
Ma aflu aici in lumina zilei.
Lasa furtuna sa se dezlantuie!
Frigul nu m-a deranjat niciodata!

Primavera castle

Acest articol a fost publicat în Trezire divina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Neaua alba s-a asternut

  1. Ralu Daniela zice:

    Inspir… primesc totul… expir… dau drumul la tot 🙂

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

