Sufletul meu Te-a gasit…e bine si cald

Minune! Închideţi o plantă în întuneric şi veţi vedea ce monstru diform se va produce în urma setei sale de lumină. Oare, viţa omenească nu produce astfel de monstruozităţi în tendinţa ei după Lumina spirituală? – Lucian Blaga
Cand se lucreaza in doi, sau mai multi, rezultatul este cu mult mai minunat, decat ce are fiecare in parte. Nesfarsita rabdare….Parintii zambesc si au ochiii senini ziua, pentru ca noaptea plang.

Imagine

M-am întors cu faţa către Hristos… deşi nu mai găsesc nimic din cele ale trecutului, care m-ar fi putut ajuta. Am căutat în dormitorul meu icoana lui Hristos. Astăzi nu mai este această icoană, mama a dăruit-o demult unui cunoscut. Am răsfoit albumele, porţile trecutului care mă legau cu veşnicia… nu am simţit nimic. Singură, rugăciunea mi-a rămas, un izvor de nesfârşită durere, o dulce durere care mă leagă de veşnicia cunoscută în copilărie. E dureros să devii om mare, e dureros să devii un matur, nepregătit fiind. Caut… vreau să găsesc, însă nimic din ceea ce sunt nu mă arată pregătit pentru problemele lumii în care trăiesc. Mă simt fragil şi neputincios. Răutatea oamenilor, preocupările lor materiale nimicesc bucuria, copilăria şi visurile mele… Rămân cel ce pot să fiu, un copil care iubeşte viaţa, raiul, bucuria întâlnirii cu Dumnezeu din inimă…… paşii grăbiţi ai tristeţii nu se mai aud. Este tăcere. Am rămas cu Tine, în mine… Dorul de Tine se limpezeşte, alunecă-n veşnicie. Undeva, înaintea ochilor mei, îmi reazem fiinţa pe Univers. Eşti Tu şi nimeni altcineva. Te descopăr la fel, iubind, mângâind, iertând şi iar iubind… Eu nu am ştiut, nu ştiu altceva decât să rătăcesc. Şi plec iar, să dispar… să rătăcesc… şi cât de drag îmi este să Te privesc nesfârşit… nesfârşit… iar şi iar…! Lasă-mi chipul Tău în amintire… – Constantin-Bogdan Feştilă

„Fii în pace în inima ta şi cerul şi pământul vor fi în pace cu tine. Scara Împărăţiei lui Dumnezeu este în tine, ascunsă în sufletul tău. Adânceşte-te în tine însuţi, departe de păcat, şi vei găsi scara pe care vei putea să te înalţi” – Sfântul Isaac Sirul.

Acest articol a fost publicat în Trezire divina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Sufletul meu Te-a gasit…e bine si cald

  1. Multumim pentru arcusul din miinile voastre care cinta la corzile inimii noastre

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

