Ce pictezi pe panza vietii tale

„O problema nu poate fi rezolvata de pe acelasi nivel de constiinta care a provocat-o.” Albert Einstein

Un tip se plimba de-a lungul șinelor ferate. La un moment dat piciorul i se prinde între șine. Vine trenul, iar tipul începe să se roage:- Dumnezeule, mă las de băutură, dacă îmi scoți piciorul! Nu se întâmplă nimic.- Dumnezeule, renunț la băutură și la țigări, dacă mă ajuți! Nu se întâmplă nimic.- Dumnezeule, n-am să mai beau, n-am să mai fumez și n-am să mai înjur! Și iată, piciorul i se eliberează, și scapă din fața trenului în ultima clipă.- Mersi, Dumnezeule, dar în cele din urmă am rezolvat singur problema!

…am vorbit în sine-mi cu părintele. Nu i-am scris, nu l-am telefonat… i-am spus doar în gând vrute şi nevrute… m-am plâns, ca un copil alintat… smiorcăit de atâta fericire nevăzută şi ne-nţeleasă! Ştiu, acum ştiu bine ce trebuie să fac… să o iau de la capăt, să-mi iau patul, să umblu! – Constantin-Bogdan Feştilă

„Pocainta este invoiala cu Dumnezeu pentru a doua viata”. – Sfantul Ioan Scararul

Acest articol a fost publicat în Trezire divina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Ce pictezi pe panza vietii tale

  1. childagain zice:

    Frumoasă pilda ! De multe ori, nici nu știm ce păcate ne trag în jos…

    Iar videoclipurile sunt superbe, ne spală sufletele !
    Mulțumim, o duminică cu pace !

  2. ane zice:

    Iertarea reala este atitudinea iubirii, eu ma simt eliberata de o povara. O zi frumoasa!

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

