Privire prin suflet…

Poate ca zilele acestea ne-am fi dorit putina zapada . Albul Craciunului ma duce mereu in suflet , acolo ma asterne si ma aseaza frumos . Se alipeste de mine si ma tine strans acest Craciun , intr-o liniste si o pace desavarsita ce dureaza  pana la celalalt Nou Craciun . Chiar daca nu avem zapada , am avut o chiciura de vis . Doamne cu ce minunatii am fost intampinata dimineata de dimineata si seara de seara .. de ma intrebam de  este aievea sau este  doar un vis dintr-o poveste . Vedeai cu ochiul fizic cum te iubeste Dumnezeu . Iti imbraca natura in straie primenite , in mantie noua de culoarea puritatii si a luminii . Ma minunam de aceste minunatii Dumnezeiesti si imi doream sa sarut fiecare copac direct pe suflet .. Iar cand priveam brazii cu tonul lor majestuos imi venea sa le fac o plecaciune si sa rostesc – Sa traiti frumos mariile dumneavoastra verzi … Si de atata alb oamenii imi pareau si mai frumosi .. Oamenii sunt oricum frumosi , doar ca ei mai uita uneori de sine . Ii privesc adesea direct in sufletele lor .. Mai ales in preajma sarbatorilor Sunt fericiti . Fericirea ma bucura mereu . Imi plac oamenii liberi , frumosi si senini . Eu sunt un om liber si fericit . Asa m-am nascut . Vorbesc si actionez fara masti . Si cred ca acesta este secretul lui A FI . A fi tu . Imi place sa scriu despre iubire si tristete . Apoi postez ..si observ . Fiecare alege ce ii place … Unii aleg tristetea altii bucuria . Asa ii inteleg eu pe oameni . Dupa reactiile lor si dupa alegerile lor . Uneori le povestesc cate ceva despre mine ..si apoi astept sa vad cum se vor comporta . Uneori sunt dezamagita . Nu-i nimic vor intelege mai tarziu … Altii chiar ca ma iubesc ! Eu ii iubesc pe toti chiar daca am si oamenii mei speciali . Pe speciali ii iubesc altfel si orice ar face ei eu ii tin aproape … Pentru ca ei sunt Specialii mei . Ei nu stiu asta sau daca si-au dat seama ? M-as bucura sa fi inteles ca sunt Specialii mei . Ce-si poate dori omul ? Pace si iubire . Este formula fericirii.   M-a deranjat atitudinea constanta a  unui om . L-am tratat cu pace .Dupa ce s-a spovedit si s-a impartasit cu Sfintele Taine , Craciunul l-a renascut in inima ..  Imi plac aranjamentele cu un ton de verde crud . Suna soneria .. Deschid .. In ajun de Sarbatoare Mare peste pragul casei mele paseste un om .  Este acel om pierdut in multe clipe de tacere .. Poarta in maini cel mai frumos aranjament de Craciun si este …verde …Si ii vad sufletul lui frumos  rearanjat de Pruncutul cel Nou care astepta nastere pe pamant  si lumina pe toti fara deosebire . Multumesc dragul meu , vino sa te sarut , acestea mi-au fost vorbele , si inima mi-a tresarit a nu stiu cata oara  .. Doamne iti multumesc ca mi-ai dat darul de a vedea minunile Tale .. si acest lucru imi da confortul si bucuria cea  mare a mea .. Multumesc ca am ochi cu care vad , urechi cu care ascult , maini folositoare si un suflet aranjat de Tine in care sadesti zi de zi , clipa de clipa florile iubirii Tale din mine . Si ai pus in mine  dorinta de a le mentine vii si colorate ..Si mi-ai mai daruit si un zambet permanent pe buze sa-l pot oferi tuturor .. Stiati ca daca ochiul nu ar avea apa lui atunci nici sufletul nu ar putea sa-si formeze curcubeul …?    Curcubeul ce leaga cerul si pamantul …

Sunt doar un om care stie ce vrea
Dar nu mi-e usor…
Cand ma doare ceva ma tratez
Cu un pic de umor…
Si minciunea imi pare ca e
Un fel de bau bau…
De la viata eu nu stiu sa cer
Mai mult decat dau

Drumul spre mine e greu dar e sfant
Nu-mi pot permite sa uit cine sunt
Drumul spre mine il mai ratacesc
Da-mi Doamne putere sa ma regasesc

Ma asez daca vreau cu prieteni mei
La masa de joc…
E magic si totusi refuz sa depind de noroc
Viata e scurta ispitele curg
Arome de mosc…
In oglinda ma uit fiindca vreau sa ma recunosc….

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

