Nu poţi să nu reuşeşti să vii Acasă

„S-a pierdut ideea de pacat, si atunci omul crede ca e liber sa faca toate relele pe lume”. – Parintele Petroniu Tanase

Nu îi judeca pe cei ce nu sunt gata să-şi recunoască greşelile. Recunoaşte-le, pur şi simplu, pe ale tale şi dă restul lui Dumnezeu. Împărtăşeşte altora din experienţa ta, dar nu căuta să le-o impui, căci nu ştii ce nevoi au alţii şi nu e treaba ta s-o ştii. Aminteşte-ţi de ceea ce este bun în aproapele tău. Aminteşte-ţi de ceea ce este bun în tine însuţi. Lasă toate fricile şi judecăţile să se disipeze, acolo unde se ivesc. Recunoaşte-ţi greşelile şi fii tolerant faţă de greşelile pe care le fac alţii. Iată ce-ţi cer eu. E simplu, nu-i aşa? E atât de simplu, încât vei uita mereu. Dar nu fi descurajat. Dacă dorinţa ta pentru pace e puternică, în cele din urmă îi vei ceda. O dată ce ai decis că asta este ceea ce vrei, nu poţi să nu reuşeşti să vii Acasă. – Paul Ferrini

A fost odată un împărat, care, vrând să le dea o lecţie supuşilor lui, a pus un bolovan mare în mijlocul drumului, iar după aceea s-a ascuns, pentru a vedea cine va da bolovanul la o parte. Au trecut pe acolo mulţi oameni: în trăsuri, în căruţe, pe jos sau călare. Când ajungeau la bolovan, toti îl ocoleau. Preferau să treacă prin şanţ, decât să dea bolovanul la o parte – mai ales cei bogaţi şi negustorii. Li se părea o înjosire să mişte bolovanul. Ziceau că nu-i treaba lor. Ba mai mult, ii ocărau şi pe dregătorii locului şi chiar pe împărat, că nu-şi fac datoria, că nu curăţă drumurile… După aceea a trecut pe acolo şi un ţăran cu un coş de verdeţuri. Apropiindu-se de bolovan, şi-a aşezat povara, şi a încercat să-l dea la o parte din drum, gândindu-se să nu se răstoarne cumva vreun car, din cauza lui. Nu i-a fost uşor, dar a reuşit. Întorcându-se la coşul său, ţăranul a observat o pungă aşezată exact în locul în care fusese bolovanul, iar punga conţinea mult aur şi o scrisoare de la împărat, în care scria că aurul va aparţine celui ce va da bolovanul la o parte. Vestea s-a dus în toată împărăţia. De atunci, toate drumurile au fost curate. Nu mai găseai niciun bolovan pe cale. La fel se întâmplă şi în zilele noastre. Așa și se întâmplă și în viață. Oare câte provocări nu ești tentat să le ocolești, cu gândul că sunt prea grele. Doar dacă le accepți, ai să vezi câte daruri prețioase te așteaptă.

Am iertat greseli aproape de neiertat,am incercat sa inlocuiesc persoane de neinlocuit si sa uit persoane de neuitat.Am actionat din impuls,am fost dezamagit de oameni pe care-i credeam incapabili de a face anumite lucruri,dar si eu am dezamagit oameni.Am tinut pe cineva in brate,pentru a-l proteja. Am ras cand nu trebuia.Mi-am facut prieteni pentru totdeauna.Am iubit si am fost iubit,dar am fost si respins.Am fost iubit si nu am stiut sa iubesc.Am tipat si am sarit in sus de bucurie,am trait pentru dragoste si am facut promisiuni pentru totdeauna,dar,inima mi s-a frant de atatea ori.Am plans ascultand muzica sau privind fotografii.Am telefonat doar pentru a auzi o voce,m-am indragostit doar de un suras.Aproape am crezut ca voi muri de atata nostalgie si..Mi-a fost teama ca voi pierde pe cineva special.Dar,am supravietuit!si inca traiesc! Si totusi merg inainte.Si tu trebuie sa mergi inainte. Traieste! – Charlie Chaplin

Un călugăr bătrân se ruga pe malul unei ape curgătoare. Se ruga în mijlocul naturii, privea cristalinul apei, când remarcă un scorpion căzut în apă; şi lupta cu disperare să-şi salveze viaţa. Înduioşat şi plin de milă, pustnicul băgă mâna în apă şi scoase scorpionul la mal. Acesta însă, drept răsplată, îl înţepă îndată pe chiar salvatorul lui. După o vreme, când îşi deschise ochii din nou din rugăciune, bătrânul văzu că scorpionul era din nou în apă şi pe punctul să se înece. Din nou îl salvă bătrânul călugăr, iar scorpionul îl înţepă pentru a doua oară, la fel de tare, încât acesta suspină. Când această scenă se repetă pentru a treia oară, un pelerin care observa de departe, foarte atent, toate acestea, îl întrebă pe bătrân: “Dar de ce îl ajuţi mereu pe acest scorpion nemernic, care în loc să-ţi mulţumească el te răneşte mereu?”
Fiule, amândoi ne urmăm firile noastre, spuse bătrânul înţelept. Ţine de firea scorpionului să înţepe şi de a mea să fac binele necondiţionat, în iubire şi compasiune!
În viața noastră de zi cu zi întâlnim la fiecare pas câte un scorpion, dar nu întâlnim în noi pe bătrânul pustnic, care obsesiv de frumos iubește pe cel ce-i face rău.

„Totul se întâmplă prea târziu pentru cel care doar aşteaptă.” – Elbert Hubbard

Pentru cei pe care ii intereseaza subiectul Chemtrails – darele chimice de pe cer

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Nu poţi să nu reuşeşti să vii Acasă

  1. ane zice:

    „am ierta greseli aprope de neiertat” am încercat să înlocuiesc persoane de neînlocuit,să uit persoane de neuitat. Am acţionat din impuls, am fost dezamăgit …Charlie Chaplin . C’est la vie 🙂

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

