Opreşte-te din a căuta Lumina, deschide ochii

   Prezenţa, numai în prezent pot să o trăiesc. Primul pas pe care-l facem spre Dumnezeu, este primul pas care ne îndepărtează de El. Opreşte-te din a căuta Adevărul, fii adevărat. Opreşte-te din a căuta Iubirea, iubeşte. Opreşte-te din a căuta Conştiinţa, fii conştient. Opreşte-te din a căuta Trezirea, trezeşte-te, fii vigilent. Opreşte-te din a căuta Viaţa, fii viu. Opreşte-te din a căuta Lumina, deschide ochii. Opreşte-te din a-l căuta pe Dumnezeu, deschide-ţi inima. Ceea ce căutăm, suntem deja. – Jean Yves Leloup

Dezbraca-mi, Doamne, gândul de patimile toate
Sa fiu din nou Adamul neprihanit si nud
Apoi ma naste iarasi din zorile-T;i curate
Ca pe-un izvor cuminte ori ca pe-un mugur crud.

Iubeste-mi, Doamne, lutul, iubeste-mi zestrea data
Atunci când peste mine suflat-ai duhul sfânt
Sa-ti simt din nou caldura ce am simtit-o odata
Când înca nu cazusem din cer pe-acest pamânt.

Scufunda-mi, Doamne, trupul si sufletul sihastru
În roua ce din ceruri în palme-T;i va cadea
Si-mi prinde iar privirea în ochiul Tau albastru,
Îndura-te, Stapâne…si vino-n calea mea!… – Sorin Olariu

ECKHART TOLLE – Invitat la Oprah Winfrey

PARTEA 1:   http://www.trilulilu.ro/video-vedete/eckhart-tolle-invitat-la-oprah-winfrey-ep-1

PARTEA 2:   http://www.trilulilu.ro/video-vedete/eckhart-tolle-invitat-la-oprah-winfrey-ep-2

Acest articol a fost publicat în Trezire divina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

