Vreau să MĂ incluzi în lucrurile care se petrec în viaţa ta

Mai întâi, roagă-te pentru dobândirea lacrimilor, ca prin plâns să înmoi sălbătăcia ce se află în sufletul tău; şi după ce vei fi mărturisit astfel împotriva ta fărădelegile tale înaintea Domnului, să primești iertare de la El. Foloseşte-te de lacrimi pentru a dobândi împlinirea oricărei cereri. Căci foarte mult se bucură Stăpânul, când te rogi cu lacrimi.Dacă verşi izvoare de lacrimi în rugăciunea ta, să nu te înalţi întru tine, ca şi cum ai fi mai presus de mulţi. Căci rugăciunea ta a primit ajutor, ca să poţi răscumpăra cu dragă inimă păcatele tale şi să îmblânzeşti pe Stăpânul prin lacrimi. Deci să nu întorci spre patimă înlăturarea patimilor, ca să nu mânii şi mai mult pe Cel ce ţi-a dăruit harul. – Evagrie Ponticul

Viața a fost comparată de-a lungul timpului cu o mulțime de lucruri pentru a i se evidenția sensul. De când e lumea oamenii au încercat să îi dea definiții, să îi caute sensul, să o înțeleagă. Și absolut toți, independent de definițiile pe care i le-au atribuit, au ajuns la concluzia că ea, viața, e o mare surpriză, că deși conștienți că are și suișuri și coborâșuri, ea reușește mereu să ne surprindă în diferite moduri.
Viața e un amestec. Un amestec ciudat și inegal. AZI ne poate dărui speranță, frumusețe, veselie, fericire, iar MÂINE ne poate nărui toate visele în câteva clipe. Și zilele curg, iar noi nu știm dacă mâine e soare sau e furtună, dacă urcăm sau îngenunchem, dacă vom radia zâmbind sau vom sughița lăcrimând. Probabil că aceste lucruri alcătuiesc frumusețea ei: surpiza, neprevăzutul, echilibrul.
Nu-mi amintesc să fi cunoscut vreun om mereu vesel sau un altul mereu trist.
Nu-mi amintesc să-mi fi povestit cineva că a avut o viață perfectă, fără lipsuri sau dezamăgiri.
Nu-mi amintesc să fi întâlnit vreun om care lovit de viață a fost din cale afară de optimist.
Nu-mi amintesc. Și nu cred că există. Pentru că viața e un amestec ciudat și inegal.
Viața e un cocktail amețitor de fericire și de tristețe, de speranță și de dezamăgire, de iubire și de neiubire, de vise frumoase și de coșmaruri, de noroc și de ghinioane, de oameni și de neoameni, de zâmbete și de lacrimi, de încredere și de trădare, de prietenie, de așteptări. Asta e viața. Iar oamenii ar face bine să se mai și trezească din când în când la realitate. -Iustina Ţalea – http://momenteinviata.ro/

Te rog să fii atent că sunt schimbări pe care TU trebuie să le faci în viaţa TA.Acestea sunt schimbări care trebuie să fie îndeplinite, pentru a putea să-mi ţin promisiunile de a-ţi asigura pacea, bucuria şi fericirea în viaţă. Îmi cer scuze pentru orice neînţelegere, dar tot ceea ce fac nu-ţi cere prea mult. Ştiu, ţi-am dat deja cele 10 Porunci. Păstrează-le. Dar urmează şi aceste linii conducătoare.

1. NU TE MAI ÎNGRIJORA
Viaţa te-a învăţat să stai şi să-ţi faci griji. Ai uitat că sunt aici, pentru aţi lua greutăţile şi a le purta pentru tine ? Sau îţi face plăcere să te necăjeşti pentru fiecare lucru mic ce-ţi iese în cale?

2. FĂ O LISTĂ!
Ceva trebuie făcut sau avut grijă. Fă o listă. Nu, nu lista TA. Pune-le pe lista MEA. Lasă-mă pe MINE să fiu cel care are grijă de problemă. Nu pot să te ajut, până când nu te întorci la MINE. Şi cu toate că lista Mea este lungă, sunt totuşi… Dumnezeu. Pot avea grijă de tot ceea ce pui în mâinile MELE. De fapt, dacă adevărul ar fi cunoscut, pot avea grijă de mai multe lucruri pentru tine, decât ai putea vreodată să-ţi imaginezi.

3. AI ÎNCREDERE ÎN MINE
Odată ce mi-ai dat greutăţile tale MIE, nu mai încerca să le iei înapoi. Ai încredere în MINE. Ai credinţa că voi avea grijă de tot ceea ce-ţi trebuie, problemele tale, încercările tale. Ai probleme cu copii? Pune-i pe lista MEA. Ai probleme cu banii? Pune-i pe lista MEA. Ai probleme emoţionale? Pune-le pe lista MEA. Pentru binele MEU, pune-le pe lista MEA. Vreau să te ajut. Tot ceea ce ai de făcut este să ceri.

4. LASĂ-LE ÎN PACE
Nu te scula dimineaţa, spunând: “Ei bine, mă simt mult mai puternic acum, cred că pot prelua controlul de aici.” De ce crezi că te simţi mai puternic, acum? Este simplu. Mi-ai dat MIE greutăţile tale şi eu am grijă de ele. De asemenea, eu reînoiesc puterea ta şi te acopăr cu pacea mea. Nu ştii că dacă îţi dau înapoi problemele, tu vei reveni acolo de unde ai plecat? Lasă-le cu Mine şi uită de ele. Lasă-mă numai să-mi fac treaba.

5. VORBEŞTE CU MINE
Vreau să uiţi multe lucruri. Uită ce te înnebuneşte. Uită îngrijorarea şi necazurile, pentru că ştii că am preluat controlul. Dar este un lucru pentru care mă rog să nu uiţi niciodată. Te rog să nu uiţi să vorbeşti cu MINE – DESEORI! Te iubesc! Vreau să-ţi aud vocea. Vreau să MĂ incluzi în lucrurile care se petrec în viaţa ta. Vreau să te aud vorbind despre prieteni şi familia ta. Rugăciunea este, pur şi simplu, converasţia cu MINE. Vreau să-ţi fiu cel mai drag prieten.

6. AI CREDINŢĂ
Văd o mulţime de lucruri de aici de sus, pe care nu le poţi vedea de acolo, de jos. Ai încredere în MINE, că ştiu ce fac. Ai încredere în MINE când îţi spun că nu ai dori să vezi cu ochii MEI. Voi continua să am grijă de tine, să te veghez şi să-ţi acopăr nevoile. Trebuie numai să ai încredere în MINE. Chiar dacă am o sarcină mai mare decât tine, se pare că ai mari probleme numai cu partea simplă, care-ţi revine. Cât de greu poate fi, să ai încredere?

7. ÎMPARTE
Ai fost învăţat să împarţi lucrurile cu alţii, de când aveai 2 ani. Când ai uitat asta? Regula încă se aplică. Împarte cu cei care sunt mai puţin norocoşi ca tine. Împarte-le bucurie, celor care au nevoie de încurajare. Împarte râsul cu aceia care nu au auzit nimic de el, de mult timp. Împarte lacrimile tale, cu aceia care au uitat să plângă. Împarte credinţa ta, cu aceia care nu au deloc.

8. FII RĂBDĂTOR
Am condus lucrurile astfel încât numai într-o viaţă să ai mai multe experienţe diverse. Tu creşti de la copil la adult, ai copii, schimbi multe slujbe, înveţi multe, călătoreşti în multe locuri, întâlneşti mii de oameni şi experimentezi atât de multe. Cum poţi fi atât de nerăbdător, când MIE îmi ia un pic mai mult decât ai crezut, ca să îndeplinesc ceva din listă. Ai încredere în cronometrarea MEA, pentru că ea este perfectă. Doar pentru că am creat întreg universul în numai şase zile, toţi cred că trebuie să mă grăbesc mereu, repede, repede.

9. FII BUN
Fii bun cu ceilalţi, pentru că îi iubesc tot atât de mult ca pe tine. Ei s-ar putea să nu se îmbrace ca tine, sau să vorbească la fel ca tine, sau să trăiască la fel ca tine, dar EU tot vă iubesc pe toţi. Te rog să înţelegi, pentru binele MEU. V-am creat pe fiecare dintre voi, într-un fel diferiţi. Ar fi mult prea plictisitor, dacă aţi fi fost identici. Te rog să înţelegi că EU iubesc fiecare dintre diferenţele voastre.

10. IUBEŞTE-TE PE TINE ÎNSUŢI
Atât de mult cât te iubesc eu, cum poţi tu să nu te iubeşti? Ai fost creat de Mine, numai pentru un singur scop – să fii iubit şi să iubeşti la rândul tău. Eu sunt Dumnezeul Iubirii. Iubeşte-Mă. Iubeşte-ţi vecinii. Dar iubeşte-te şi pe tine. Inima mea se întristează de durere, când te văd că te superi când lucrurile ies prost. Îmi eşti foarte drag. Nu uita asta, vreodată!
Cu toată inima MEA,TE IUBESC, DUMNEZEU – http://filedelumina.ro/

O groaznică secetă cuprinse pământul. Iarba mai întâi se îngălbenise și apoi se ofilise cu totul. Tufișurile se uscaseră și copacii își pierduseră seva.Nu cădea din cer nici un strop de ploaie și diminețile veneau una după alta, fără să-i aducă pământului măcar trecătoarea prospețime a rouăi. Vietuițoarele mai mici sau mai mari mureau cu miile. Puține erau acelea care aveau forța de a fugi din acel deșert care înghițea totul.Seceta era tot mai grea, zi dupa zi. Până și rădăcinile adânc înfipte în pământ își pierduseră frunzele. Toate fântânile și toate izvoarele secaseră. Apa pâraielor și a râurilor scăzuse de tot. Doar o singură floare rămăsese vie, deoarece un izvoraș mai dădea câțiva stropi de apă. Izvorul însă era disperat și spunea:
– Totul este arid, secat și pe moarte. Și eu nu pot să fac nimic. Ce noimă au cei doi stropi de apă pe care îi dau?
Prin apropiere era însă un bătrân copac puternic. El asculta plânsetul izvorașului și, înainte de a pieri și el, îi spuse acestuia:
– Nimeni nu așteaptă ca tu să înverzești iarăși, întreg acest deșert. Datoria ta este să ții în viață acea floare. Atâta doar.
Cu toții suntem responsabili pentru câte o floare. Uităm însă prea adesea de ea și ne plângem de tot ceea ce nu izbutim să facem.Bruno Ferrero

Acest articol a fost publicat în Trezire divina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Vreau să MĂ incluzi în lucrurile care se petrec în viaţa ta

  1. carmen pascu zice:

    Atata caldura am primit citind acest articol incat mi-a venit sa plang. Ati adus atata alinare sufletului meu ravasit incat multumirile mele nu sunt suficiente. Am mai invatat o lecti astazi! Multumesc lui Dumnezeu ca e langa mine mereu !

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

