Tuturor femeilor : La multi ani !


Cu prilejul zilei de 8 Martie vreau si eu sa urez  “LA MULTI ANI” in special mamei mele si tuturor femeilor din intreaga lume !

Pentru acele MAME care ne-au invatat primul pas, primul cuvant, ne-au ingrijit si crescut, ne-au sters prima lacrima, ne-au imbratisat la prima reusita sau esec, nu ne-au mustrat cand am gresit ci ne-au sfatuit si ne-au sarutat cu dragoste adevarata si eterna, ne-au ocrotit, ne-au iubit si continua sa faca toate astea si in prezent, pentru acele MAME carora le spunem prea rar sau chiar deloc cat de mult le iubim, scuzandu-ne mereu : lasa ca mama stie cat de mult o iubesc !!!!!

“Exista un singur copil frumos in lume , iar el apartine fiecarei mame.” – proverb chinezesc

LA MULTI ANI, FEMEIE DRAGA, O PRIMAVARA MINUNATA !!!

 

Acest articol a fost publicat în Trezire divina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Tuturor femeilor : La multi ani !

  1. lili3d zice:

    La mulți ani! Numai bine și sănătate! 🙂

  2. Geanina Cambei zice:

    multumesc, multumesc, multumesc. la multi ani si tie !

    Eu sunt un altTu Geanina Cambei    In Lak’ ech „Inaltarea inseamna Viata traita in Bucurie” Arhanghel Metatron

    ________________________________

  3. oanampop zice:

    La Multi Ani! Sa ai parte de o zi binecuvantata!

  4. Anonim zice:

    Multumesc mult , mult si mai mult ..eu sunt mama tu esti fiica ..impreuna suntem lumea …Te iubesc iubita mea …

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

