Domnul m-a luat in brate

Avand putin timp liber la birou m-am pus sa citesc cate ceva…
Mi-a atras atentia un titlu impresionant…”TATA , ALEGE CALEA CEA BUNA”
Curioasa, desi era adresat tatilor, am inceput sa citesc. Era vorba de un tata si fiul sau care plecasera impreuna sa escaladeze un munte.La un moment dat urcusul devenea din ce in ce mai greu si mai periculos, cu tot felul de stanci abrupte.Tatal se oprise si privea in sus, cautand care ar fi drumul cel mai putin periculos.
Copilul vazandu-si tatal a zis:
„TATA, ALEGE CALEA CEA BUNA, CACI EU TE URMEZ INDEAPROAPE”

Daca privim din perspectiva noastra ca si simpli parinti, invatatura poate fi demna de luata in seama, fie ca esti tata sau mama pentru copilul tau.
Ca si parinti, noi suntem cele mai bune repere pentru copiii nostri.
Daca in casa copilul isi aude tatal vorbindu-i urat mamei…nu are cum acest copil sa invete sa respecte o femeie.Daca copilul vede ca tu, tatal lui, vii acasa baut si cu chef de
scandal, sa nu te miri ca la 17-18 copilul tau va incepe sa consume alcool si are aceleasi tendinte.
Calea pe care o alegem noi, este calea pe care copiii nostri o vor urma.Nu stiu cati constientizam acest lucru ?
Daca privim din persepctiva biblica avem responsabilitati si mai mari.Tot ceea ce vad copiii nostri in noi…vor urma cel mai probabil.
E momentul sa luam o pauza si sa ne facem timp pentru a ne analiza comportamentul, suntem noi exemple bune pentru copiii nostri?
Suntem corecti in afacerile noastre?
Rugaciunea pe genunchi cu familia are loc in fiecare zi? Poate ca dimineata se pleca pe rand de acasa, dar cu siguranta seara e toata familia. Exista acest obicei?
Copilul nostru ne vede citind din Scriptura…sau ne vede urmarind un meci ori o telenovela?
Avem discutii cu copilul nostru despre viata vesnica? Poate spunem ca sunt prea mici sa putem discuta, dar daca nu le vorbim…cum vor stii ei ca vesnicia este importanta?
Copiii, ne vor urma exemplul in tot ceea ce facem !

Alegerile noastre gresite pot avea influente negative asupra lor!
Copiii sunt responsabilitatea noastra!
N-a cunoscut Dumnezeu căile mele? Nu mi-a numărat El toţi paşii mei?
Stau si privesc in urma, privesc la tot trecutul meu, privesc la anii trecuti in care am stat departe de EL, privesc acum la viata mea…si nu pot decat sa spun ca sunt coplesita.
Coplesita de atingerea lui Dumnezeu in fiecare zi !
M-a scos din groapa pieirii, din fundul mocirlei; mi-a pus picioarele pe stâncă şi mi-a întărit paşii.
In multe feluri m-a atins Dumnezeu, dar de fiecare data, atingerea Sa mi-a dat puterea de care am avut nevoie. A stiut in fiecare clipa de ceea ce am nevoie, chiar daca uneori am luptat impotriva LUI.
Am avut momente de incercare, dar mana Sa a fost cea care m-a cuprins cu dragoste si mi-a alinat suferinta.Am fost zdrobita uneori, incat am crezut ca voi ramane jos, dar tot El mi-a intins bratul Sau si m-a ridicat. Am cazut la pamant istovita de poveri, nemaiavand putere sa imi continui drumul, dar IISUS a fost Cel care mi-a intarit pasii si mi-a eliberat umerii. Am avut momente de oboseala in care nu am mai vrut sa imi continui drumul alaturi de El …dar Domnul m-a luat in brate… m-a purtat, mereu..si mereu…
Am avut si trista experienta sa gust singuratatea, dar atunci mai mult ca oricand, L-am simtit atat de aproape.
Am fost de-atatea ori in impas….dar DOMNUL NU M-A LASAT NICIODATA !
Mulţumiţi-vă cu ce aveţi, căci El însuşi a zis:
„Nicidecum n-am să te las, cu niciun chip nu te voi părăsi.”Evrei 13:5
Si astazi Acelasi Domn, imi calauzeste pasii, Acelasi Domn ma copleste prin tot ceea ce face zi de zi pentru mine si prin tot ceea ce imi daruieste in viata mea.
Acelasi Domn mi-a dat si imi da intelepciunea, sa stiu cum sa fac fata incercarilor si nevoilor din viata mea.

Ce maret e DUMNEZEU !!!
Te voi înălţa, Dumnezeule, Împăratul meu, şi voi binecuvânta Numele Tău în veci de veci.
Psalmii 145:1-  http://maiexistaosansa.blogspot.ro

„ Cel mai iscusit viclesug al diavolului este sa ne convinga ca nu exista”- Charles BaudelaireDe diavol sa nu ne temem, sa nu i ne inchinam, ci daca suntem intelepti, sa-l cunoastem, ca sa ne putem feri de urzelile si sireteniile sale! Atat crestinii, iudeii,cat si musulmanii cred in dihotomia Bine-Rau! Pentru ei exista cinci acte ale Marii Piese, si aici se afla taina penatagramei cu varful in jos. Misterul lui Adam Kadmon cazut cu capul spre occident (vest) acolo unde apune Soarele. Evreii il numesc Satan,crestinii Satana care se traduce prin Adversar, iar arabii il numesc Sheitan care se ticluieste Acuzatorul, grecii ii zic Daimon, tradus prin diavol si care inseamna Defaimatorul.

I.Satana se revolta impotriva Creatorului.

II.Satana este judecat, pedepsit si aruncat in Abis.

III.In cautarea razbunarii el il ispiteste pe Om si il subjuga.

IV.Tatal isi trimite Preaiubitul sau Fiu care se intrupeaza si il surpa de diavol aratandu-ne Calea si dandu-ne armele de lumina prin care sa-l invingem. Si cea mai puternica, este Iubirea.

V.La sfarsitul timpurilor, Satana isi chema intraga armata, condusa de Antichrist, pentru lupta finala.

Suntem la sfarsitul actului al IV-lea.Oare cand va incepe ultimul? Sau o fi inceput deja? Cine stie?

De ce sa ne temem, daca suntem in Iubire?-http://codulluioreste.ro

Acest articol a fost publicat în Trezire divina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

