Ingerii devotamentului si iertarii

Idee-forta: „Ii iert pe toti cei care mi-au facut rau in trecut, pentru ca toti suntem copiii aceluiasi Tata Divin.”

Simbolism: Acesti ingeri sunt reprezentati tinand in mana un crin – simbol al puritatii pe care ei o daruiesc acelora care, prin gratia lor, invata sa ierte. Iertarea ne face sa ne eliberam de lacrimile durerilor trecute si de mania resentimentelor, pentru a putea trai apoi, purificati, aici si acum, in compania ingerilor.

Functia angelica: Ingerii iertarii ne ajuta sa iertam si sa ne eliberam de trecut.

Darurile spirituale pe care le ofera fiintelor umane: Acesti ingeri ne ajuta sa ne innobilam fiinta si sa devenim mai puternici prin iertarea celorlalti; ne invata sa traim in prezent eliberandu-ne de trecut.

Acesti ingeri ne ofera ajutorul divin cand dorim sa ne depasim resentimentele. Ei ne indruma pentru a intelege lectia la care am fost supusi in momente grele.

Ingerii iertarii sunt reprezentanti iconografic cu o floare de crin in mana, simbol al puritatii. Ei se roaga pentru fiecare dintre noi sa dobandim puterea de a ne darui total si neconditionat lui Dumnezeu.

Manifestarea deplina a devotamentului implica si iertarea tuturor celor care ne-au pricinuit suferinte. Iertarea nu inseamna uitare si nu acesta este scopul ei. Pentru a ierta, acesti soli angelici ne ajuta sa ne vedem intr-o alta lumina ranile si suferintele din trecut. Daca ii vom ruga sa ne inspire cum sa lasam mai usor si mai repede in urma noastra suferinta, vom declansa astfel procesul de vindecare spirituala. Numai renuntarea la resentimente ne ofera sansa de a putea clarifica diferite aspecte ale vietii noastre si ale consecintelor manifestate in prezent.

Altfel vom ramane prizonierii propriului nostru orgoliu, fara a ne putea transforma viata. Vom crede in continuare ca ceilalti sunt cauza necazurilor si durerilor noastre. Drept urmare, ne vom lupta pana la epuizare cu himerele ego-ului nostru si poate intr-un tarziu ne vom da seama cutremurati ca ne-am irosit aproape intreaga viata pe nimicuri. Cei care sunt orgoliosi sau ranchiunosi nu iarta usor, dar ingerii iertarii si ai devotamentului ii ajuta sa gaseasca resursele interioare si curajul necesar pentru a o putea face.

Iertarea ne aduce in suflet Lumina Divina. Lumina Divina trezeste forta interioara si aspiratia catre Dumnezeu. Indirect, puterea de a ierta ne ajuta sa dobandim si sa mentinem o stare de sanatate perfecta. –angelinspir.ro

A fost odată un copil pe cale să se nască.Într-o zi, el L-a întrebat pe Dumnezeu:

– Știu că mâine mă vei trimite pe Pământ, dar spune-mi, te rog, cum voi supraviețui eu acolo, așa mic și neajutorat?
Dumnezeu i-a raspuns:
– Dintre miile de îngeri, am ales unul pentru tine. Te va aștepta și va avea grijă de tine.
– Dar aici, în Rai, eu nu fac altceva decât să cânt și să zâmbesc. De asta am nevoie ca să fiu fericit!
Dumnezeu i-a răspuns:
– Îngerul tău va cânta pentru tine, în fiecare zi. Ii vei simți iubirea și vei fi fericit.
– Și, spuse copilul, cum voi înțelege ce îmi vor spune oamenii, dacă eu nu știu limba lor?
– Asta e simplu, răspunse Dumnezeu, îngerul tău îți va spune cele mai frumoase și mai dulci cuvinte pe care le vei auzi și, cu multă răbdare și grijă, îngerul tău te va invăța să rostești cuvinte.
Copilul privi către Dumnezeu si spuse:
– Și ce voi face, când voi vrea să vorbesc cu Tine?
Dumnezeu îi zâmbi copilului și-i spuse:
– Îngerul tău te va învăța cum să te rogi.
Copilul adăugă:
– Am auzit că pe Pământ sunt și oameni răi. Cine mă va ocroti?
Dumnezeu răspunse:
– Îngerul tău te va apăra, chiar cu prețul vieții sale!
Întristându-se, copilul zise:
– Dar eu voi fi mereu trist, pentru că nu Te voi mai vedea.
Dumnezeu îi răspunse:
– Îngerul tău îți va vorbi continuu despre Mine și te va învăța calea spre Mine, deși Eu voi fi cu tine, întotdeauna.
În acel moment, era atâta liniște și pace în Rai, încât se auzeau vocile de pe Pământ. În grabă, copilul puse întrebarea, oftând:
– Oh, Doamne, eu trebuie să plec acum; spune-mi, te rog, numele îngerului meu!
– Numele îngerului tău nu are nici o importanță… Tu îi vei spune simplu “Mamă” replică Dumnezeu.

Respectă-ți mama. Iubește-o. Apreciaz-o, sărută-i mâinile în semn de mulțumire și fii mândru că ai o mamă atât de iubitoare și de grijulie!- Bruno Fererro- filedelumina.ro

Acest articol a fost publicat în Trezire divina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

