Iluminare

Crede in tine .. in puterile tale interioare ..nu te lasa pierdut sau fascinat de ceea ce exista in exteriorul tau . Acest exterior este iluzoriu . Iti este daruit doar pentru a inainta si a te putea desavirsi . Nu uita dragule ..te iubesc ..iubirea este cea care creaza totul . Iar  Eu te-am zidit cu iubire .Eu te-am creat perfect . Tu ai plecat ..Eu te astept .. Drumul intoarcerii este greu . Va trebui sa reiei  toata calea cunoasterii pe care ti-ai dorit-o asa mult . Atunci cind pleci de acasa cu siguranta stii sa te si intorci . Te astept si iti las ca semn dorul tau din inima .Dragostea ta  tainica iti va fi si calauza si merinda ,in drumul spre inapoi  . Atita timp cit vei fi in iubire vei sti ca esti pe calea cea buna  . Eu stau aici in drum si te astept ..Esti minunat …Esti copilul meu …Asa ma invata o voce care imi preda iubirea ca magie a drumului catre mine ..Eram intr-o bula imensa . Acolo invatam iubirea pura , iubirea ca adevar . Invatam creatia . Primeam totul , ma hraneam cu dulceata facerii de viata iar efortul meu nu exista . Eram in perfecta armonie cu bula mea , casuta mea existentiala. Ma contopeam cu toate universurile si rolul meu era sa creez in mine alte universuri . Asa usor ,in liniste si daruire, am inteles tainele Tatalui meu. Tatal meu mi-a daruit stiinta de a crea . Si astfel a inceput marea facere . Nu aveam nevoie de nimic . Doar dorinta de a face bine . Iubirea facea totul . Eu doar ma autocream . Imi creeam boboceii mici de la membrele inferioare si superioare ,imi conturam inima si plaminii , tubul neural , urechile , gleznele , incheieturile , pleoapele, degetelele . Toate universurile erau in crestere . Undeva in aceasta creatie s-a dezvoltat primul sunet ..tic-tac,..tic-tac..Ascultam ….auzeam ceva , intii mai usor apoi mai deslusit …tic-tac ..un univers pulsa in mine . Pulsa ,exista, se misca ..Si o lumina strabatea bula ..cind mai luminoasa cind mai intunecoasa ..Tic-tac …tic-tac ..si o lumina .. zi .. noapte.. zi…Contemplam ceea ce se desfasura si intelegeam perfect tainele. Devenisem  iluminat … Ma  desavirsisem….acum intelegeam mult mai multe ,simteam si auzeam , distingeam lumini si umbre ..eram maestru iluminat …ginditor in manifestare . Si mereu mi se deschideau alte universuri si alte cunostiinte imi erau descoperite …Din cind in cind o oboseala ma ajungea si ma retrageam in mine adormind profund . Eu adormeam insa universurile mele cele create lucrau zi si noapte pentru mine . Nu se opreau nicicind pentru ca eu eram regele . Eram marele iluminat care atinsese maretia si stia sa se foloseasca de toata creatia in iubire si pentru iubire ,pentru facera  insasi . Stiam si cunoasteam toate tainele acelei bule , casa mea . Crescusem in taina dragostei creatoare si stiam ca  eram pe un drum lung al intoarcerii mele in sinul familiei ..Aveam in mine sadita cunostiinta faptului ca dupa ce imi voi consuma timpul din aceasta bula, va trebui sa trec o bariera . Acea trecere nu era  usoara . Mai stiam ca am sa o mai intilnesc pe parcursul drumului . Vine o trecere ..o bariera .. o trecere .. o bariera si voi ajunge in sfirsit acasa ..Aveam cunostiinta ca acest univers pe care il stiam asa bine se va destrama si nu va mai fi nimic din el ,nimic din ceea ce stiam , poate doar o vaga amintire . Ma voi indrepta spre o alta lume care ma va chema cu lumina si iubire , cu putina teama de un necunoscut cunoscut insa uitat ..O lume stiuta de mine  insa necunoscuta mie …Am inchis ochii oboseala isi spunea cuvintul ..Eram obosit , foarte obosit . In fata mea se crea un vortex ,sau eu il cream , nu mai stiu .. Era o lumina stralucitoare care ma atragea ca un miraj , cu soapte de alin si dor . Eram obosit ,doream acea liniste si acel vortex iubitor . Aveam nevoie de acea minunata iubire pe care nu o mai simtisem de la inceputurile mele . Un alt univers se intrezarea la capatul acelui tunel …acolo ma astepta cineva cu o iubire imensa .. dorea sa ma iubeasca .. sa ma hraneasca ..sa ma creasca ca apoi sa ma lase altui vortex … mai iubitor .. si mai iubitor … Pina cind eu insami voi deveni vortexul din sinul Tatalui meu …Tatal meu …Imi este dor de Tatal meu …Ma intorc acasa la mine acolo unde ma asteapta mereu cineva iubitor….Dorul ,Iubirea , Eu sunt iubirea si am ajuns acasa …Sunt acasa ….Iti multumesc Tata ca mi-ai aratat permanent drumul catre inapoi , drumul spre mine …Iti multumesc ca stai in drum de o vesnicie si ma astepti pe mine …Sarut mina , Tata …Nu ma voi mai dezlipi de Tine niciodata ….Noi suntem Eternitatea …Noi suntem Clipa …Te iubesc ….

Cu drag ,

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

