Noii parinti

Desi suntem pregatiti pentru misiunea de parinte inca dinaintea nasterii copiilor nostri cu pana la 9 ani, transformarea noastra continua si dupa in ritm accelerat in functie de temele pe care le-am agreeat Impreuna prin contractele spirituale.
Imi amintesc teribil de amuzata cum intre 27-32 de ani am incercat sa cuprind tot trecand prin mai multe scoli de spiritualitate iar in timpul sarcinii intr-un vals minunat si rapid insailam cate o initiere pe saptamana, ma spovedeam foarte des, ma impartaseam duminica de duminica, participam la foarte multe ateliere conective si lucram asupra mea cu o deosebita bucurie. Medicul ma sfatuia sa stau in pat si sa fiu cuminte insa eu simteam altceva astfel ca urmandu-mi sufletul am intalnit multi oameni frumosi si am facut multe bai de sens.
Stiu acum rasfoind contractul meu spiritual cu Sarra si Stefan ca pregatirea mea ca mama a inceput cu 7 ani inainte, 5 ani fiind dedicati cresterii mele sufletesti si spirituale. Primul triunghi al schimbarii care m-a chemat si care mi-a deschis ochii sufletului a fost Recunoastere de Sine-Iubire-Daruire. Ma aflam intr-o relatie in care imi oprisem creativitatea, darul poeziei, respiratia, nimic nu mai rodea in mine, ma uscasem si deodata ….am simtit ca daca nu rup colivia voi muri lent si sigur fara sa fii vazut in mine corola de minuni revarsandu-se.
Am inceput sa ma adancesc si am descoperit ca imi doream sa fiu mama insa nu in maniera in care mi se raspundea la dor: Daca il faci tu il cresti, mie nu-mi plac copiii.
Imi inhibasem maternitatea cativa ani insa chemarea se intorsese si imi coplesea fiecare fibra. Asa ca am decis sa ies din poveste si sa trezesc divinul din mine in asa fel incat copiii care m-au ales sa se bucure de mine si ca indrumator.
Recunosc ca primul triunghi in care am intrat dupa divort a fost incredere in sine-iubire-iertare de sine. Iesisem din poveste mototolita de Iadul te va manca! si de alte o mie de vinovatii care stateau pe mine gata sa ma sfartece. Am avut nevoie de cel putin un an ca sa ma imi activez credinta in bucuria care sunt, forta care sunt, puterea care sunt.
In focul prefacerii mele mi-am amintit cu o deosebita dragalasenie de motanul pe care l-am primit cadou si care in marea lui dragoste mi se aseza pe chakra 7 si pe chakra 6 noaptea, avand grija de mine in momentele cele mai dureroase. Marturisesc ca mult mai tarziu mi-am dat seama ca fusese una din mainile destinului si ca in acest triunghi eu-motanul-Sinele Divin, multe intuitii, revelatii, transformari au aparut. Cat timp m-am luptat singura cu plec, nu plec, divortez nu divortez, raspunsurile nu prea apareau. Cand a aparut motanul care mi-a fost si sfetnic si confident si medic, povestea mea s-a dezlegat si la scurta vreme dupa separare i-am vazut si binecuvantarile.
Revenind la drumul meu cel care mi-a fost desenat dintru Inceput dupa 3 ani dedicati vindecarii am simtit cum darul scrisului se intoarce, la fel grafolologia si fizionomia si din aproape in aproape multe bucurii s-au asezat in gradina mea de la Sine ca si cum asteptau la usa gata sa deschid si sa ma imbratiseze.
Unul din triunghiurile care mi-a desfacut cunoasterea si m-a pregatit foarte mult ca mama este acesta: canal-ghid-preoteasa. Scriind la cartea Coeficientul Multi stiam ca ma rasfoiam pe mine in primul rand apoi ma sculptam si intuiam ca eram pregatita in Cuptorul Gratiei sa ma ocup de COPIII NOSTRI. Spun astfel pentru ca in timpul sesiunilor de scriere conectiva am vazut triunghiul descris de graalienii-zamolxieni-ramanezi si am stiut ca voi fi in acest plan purtatorul lor de cuvant.
Marturisesc ca am simtit cand a venit la intrupare Sarra. Nu eram in corpul fizic, pluteam si imbratisam totul, spunandu-i Tatalui Ceresc ca sunt pregatita sa devin Mama. Si am primit Darul….un spiritut batran si luminos care mi-a activat multe triunghiuri ale Schimbarii aducandu-mi in taina lor, initieri, calatorii, oameni frumosi, bucurii coplesitoare.
Pentru Stefan lucrurile au fost un pic diferite insa la fel de frumoase, rotunde, uluitoare. Inainte sa aflu ca sunt insarcinata l-am vazut pe puternicut si am stiut ca va ateriza curand rodind cu noi in Impreuna-Una! Eram pregatita de viziune insa cu toate acestea imi doream sa mai astepte un pic. Si a venit activandu-mi triunghiurile Putere-Vointa-Eu Sunt, Ascultare-Credinta-Smerenie, Iubire-Caldura-Generozitate, Bucurie-Acceptare-Dar, Frumusete-Adancire-Regasire, Liniste-Blandete-Imbratisare. Aterizarea lui a fost plina de binecuvantari sufletesti dar si fizice. La prima nastere medicii au uitat inauntru mai multe bucati de pansament astfel ca Stefan a ales sa vina mai repede ca sa-si salveze mamica. Tot el m-a ajutat dintr-un alt plan sa nasc blog-ul frecventaom.ro. Ii multumesc cu Totul!
In timpul sarcinii dragi mamici se activeaza spirala ascendenta si cea descendenta ceea ce inseamna ca deschideti porti ale suconstientului vostru dar si ale supraconstientului. Daca va faceti temele rapid si constiincios, nasterea va fi insotita de bucurii paradisiace care va vor ajuta sa pasiti in triunghiuri ale schimbarii pline de frumuseti, adanciri, impliniri.Daca evitati lectiile pe care spirala descendenta vi le ridica la fileu atunci este posibil sa ramaneti in afara portilor in depresie-suparare-neimplinire.
Cautati sa transformati fiecare triunghi limitativ cu care va intalniti in dar-intelegere-bucurie. Orice restanta devine dureroasa dupa nastere pentru ca este vorba si de o innoire a noastra, o rorunjire, o activare a Sferei care Suntem in Impreuna-Unul. In plus Noii Copiii ne accelereaza invatarea pentru a face corp comun cu ei in lucrarea extinsa, mare care se face acum pe Noul Pamant.
Credeti ca aceste spiritute mai batrane decat noi in planul cunoasterii vor langa ei parinti netreziti, axati pe forme, plutind in hedonisme si in cateva idei fixe?
Lansez un mesaj dragut pentru toate mamele care isi doresc In Adevar, copiii: Pregatiti-va sufleteste si spiritual, lasati casele cu trei etaje si cariera, rotunjiti-va ca Oameni, activati Divinul care Sunteti si cand veti fi pregatite, Veti Primi.
In acest moment copiii noi care vin isi aleg parinti care sa aibe activ triunghiul Initiat-Preot-Intelept sau alte triunghiuri trezitoare precum si ecuatii familiale care sa ii ajute sa eleveze.
Nu mai pierdeti timpul cu lamentari, scuze, fecundari in vitro, shopping, informatii secand hand. Activati intuitia, deschideti-va sufletul si comunicati cu copilul vostru inainte de intrupare. Doar de trezia si asezarea voastra in triunghiurile schimbarii depinde venirea lui.
Va imbratisez dragelor, iartati-ma daca am fost prea dura insa stiu ca in voi este o putere mare frumoasa si nadajduiesc ca Impreuna sa o revelam, sa o lucram, sa-i dam voie sa se faca vizibila!sursa http://www.frecventaom.ro/psihologia-sinelui/ingerii-unui-cuplu/triunghiuri-ale-schimbarii-si-noii-parinti/

Acest articol a fost publicat în Trezire divina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

