Minunea lumii este sa nasti pe Mintuitorul lumii

 Adrian Valerian Antonovici 

Maica lui Hristos

Cum sa vorbim noi de Hristos si de Maica? Asa pur si simplu? Ce stim noi, si cat de mult putem noi intelege ce inseamna Nascatoare de Dumnezeu? Nu raspund la intrebarile astea, sunt prea mic sa fac asa ceva, nu am teama de a gresi dar am certitudinea de a nu putea cuprinde, mai ales ca acum eu transmit scriind iar asta limiteaza enorm. As vrea ca ceea ce mi-as permite sa raspund…
sa fie privit, sa fie simtit, sunt om, un omulet pe pamant ce are ca si voi o poarta catre suflet. E vorba de ochi, poarta divina a sufletlui. Si cum nu ma puteti privi in ochi in acest moment, si cum am inceput cu cateva intrebari infinite in Iubire propun sa facem impreuna un lucru. Alegem Aici si Acum cateva momente de tacere deplina, asa ca las cateva randuri libere in careTacem Cu Totii, va invit la Tacere…..

…..cat e de bine sa Taci, de cand nu ati mai facut asta? Bun, sunt convins ca o veti face mai des, chiar sunt convins. Linistea Tacerii e Maica! Cred ca e prima data cand imi permit sa fac o afirmatie directa si sa-mi exprim parerea despre cum simt eu Divinul Feminin. Da, simt Linistea Tacerii. Si pentru ca tot am ajuns la afirmatii directe mai pot spune ceva, pot spune ca in Maica exista Tot, ca Maica e Totul si ca Totul e in Maica.
Si mai am o propunere, e si pentru mine; priveste adanc in ochii unei femei, experimenteaza trairea asta la modul deplin, profund, cald, priveste tot. Ai sa vezi Totul. Poate ca la Inceput e mai greu dar vei vedea ca intelegi, vei vedea ca vezi! Vezi ca vezi bine? Cum e sa vezi Omule Nascut din Femeie? Ce zici? Iti raspund eu! Nu vrei sa mai spui nimic, nu ai ce sa completezi, chiar nu ai ce, SI PENTRU PRIMA DATA INTEGEGI TACEREA!
Si uite asa te intorci in pantec si iti aduci aminte ce e caldura, simti Iubirea Toata si Toata Iubirea.
Perfect, acum ia de mana o femeie si inchide ochii. Simte! Atat, SIMTE! Cum e? Hai, recunoaste ca te simti protejat, recunoaste ca mana unei femei e Acoperamant si ca simti ca nimic nu te poate atinge. Prin ea esti Iubit de Universul Tot. Tu Omule Frumos te-ai gandit vreodata sau ai constientizat cat de iubit esti de Maica? Iti dai seama macar o clipa ca din Maica te-ai nascut si ca Maica, Nascatoarea de Dumnezeu te tine de mana pe tine Omule Frumos?
Am mari momente de sfiiala cand scriu despre Maica Lumii, de fapt despre ce scriu eu? De ce simt emotii? Pai vorbind despre Maica practic vorbesc despre Nascatoare de Iubire. Asa simt eu sa afirm, DA, Nascatoarea de Iubire. Asta a si facut Maica, a adus pe Pamant Iubire din Iubire si asta face clipa de clipa.
Si acum te rog Omule Frumos SIMTE cum te tine Nascatoarea de Iubire de mana si priveste in jurul tau. In mod sigur vezi oameni, oameni ca si tine. ACUM tu simti Iubirea Maicii si cum in iubire Tu Omule, Tu Omule Frumos poti face minuni te rog alege un om dintre cei pe care-i vezi. Un, om, oricare, e un om ca si tine. L-ai Ales? Perfect, iti multumesc. Eu, un om ca si tine, am o mare rugaminte la tine: te rog imbratiseaza Omul Ales de tine. Atat, nu te mai rog altceva, dar vreau sa-ti mai spun ceva; cand eu imbratisez pe cineva ma gandesc si simt ca o Imbratisez pe Maica din acel om asa cum Ea, Nascatoarea de Iubire, ma Imbratiseaza cand o chem. Uneori, om mic fiind o mai chem uitand ca Mereu este langa Mine!

Cu drag,

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

