Lasati egoul sa mai si doarma

Ca in orice om si in mine zace marele egou . Uneori doarme ,alteori este treaz, insa mai mereu eu il recunosc . Il recunosc atunci cind ma lucreaza subtil ,prin cei apropiati mie . Il recunosc atunci cind ma dau mare ,cind intru in competitie cu cineva , cind cred ca eu le stiu pe toate si de fapt nu stiu nimic . El, egoul meu ma face vanitoasa , indrazneata , atotstiutoare . Tot el ma invata cum sa-mi judec aproapele , ce sa-i spun ca sa il ranesc si sa-l pun la punct ,cum sa uit de Dumnezeu si sa cred ca eu sunt buricul pamintului  . Eu omul sunt deja Dumnezeu . Si incep sa strig , si sa ma mindresc cum ca eu sunt cea mai inalta forta de pe pamint si chiar din univers . Si cind vine o furtuna puternica , de se rupe cerul deasupra mea , cad repede in genunchi si cer ajutor, cui credeti ? Da , Tatalui Ceresc . De ce cer ajutorul Sau daca eu sunt Dumnezeu ? De ce stau in meditatii prelungite si uneori chiar ma mai si rog? De ce cind am o problema tot la Dumnezeu alerg ? De ce daca sunt Dumnezeu ? De ce imi este teama de natura dezlantuita , de cutremure , de inundatii ,de orice cataclisme ,de boli si saracie ? Pentru ca  sunt neputincioasa  in viata mea proprie . Oricind pot fi iubita , slavita sau cazuta de deabia ma mai pot ridica . Insa la capitolul egou stau cel mai bine . Ma infumurez ,ma mindresc de dau pe dinafara , ma ciondanesc cu altii , si ei cu mine , doresc toate maretiile lumii si toate avutiile . Si uite asa mintea mea este un clocot urias . Si tot analizindu-ma descopar ca pe linga acest egou , acesta dependenta de eurile mele multiple ,traieste in mine si o fiinta minunata . Ea cea care nu tipa niciodata la mine , care nu doreste sa fie in prim plan . E tacuta , sfioasa , iubitoare . E atenta la nevoile mele divine . Ma invata din spatele creierului ca eu nu pot fi Dumnezeu ,insa pot fi in comuniune cu Tatal permanent traind in clipa prezenta . Pot fi blinda, altruista , smerita , iubitoare . Ea ma invata esenta vietii , iubirea si iubirea este Dumnezeu .  Imi spune ca totul este perfect pentru mine ,am tot ceea ce am nevoie .Doar sa-mi curat sufletul ca sa simt ,si ochii ca sa pot vedea .Noi traim ceea ce dorim . Vrem pace ? Facem pace . Vrem birfa si intrigi? Punem de o birfa si o intriga sau mai multe . Noi ne creem lumea prin atitudinile noastre . De aceea avem liber arbitru . Sa ne descoperim valoarea .  Tot ceea ce facem , noi facem . Chiar daca prietenul , vecinul , s-a ratoit la noi , ne-a jignit sau nu ne-a inteles , tot noi hotarim cum vom reactiona . Ne vom da la o parte din drum sau vom lua bita si hai la lupta cea mare . Da este adevarat ca tot dindu-ne din drum ,sau intorcind obrazul celalalt uneori vom fi catalogati ca niste fraieri . Si aici tot noi hotarim . Ori coborim din caruta lor , a celor care se cred destepti ,sau pur si simplu  nu ne pasa ,nu le dam apa la moara , este opinia lor . Variante de pace exista intotdeauna ,asa imi spune vocea interioara , cea blinda si iubitoare . Uneori, in conflicte  imi spune „taci” . Alteori imi aminteste ca noi suntem iubire . Ca nimeni nu este impotriva mea , ci doar eu cu gindurile mele ma impotrivesc propriei inaltari . Iata dualitatea omului care se crede Dumnezeu . Amestec de bine si rau .Aici pe acest pamint raul exista pentru a intelege binele , iubirea . Daca nu am cunoaste neiubirea nu am sti iubirea . Cita suferinta si cit zbucium atunci cind esti indragostit de o persoana . De ce ? Pentru a descoperi maretia iubirii . Ce frumoasa este clipa cind sunt impreuna cei doi indragostiti . Ce grea este clipa despartirii. Asa este si cu Dumnezeu . Ce grea este lumea despartita de Dumnezeu . Cite vaicareli auzim si cita jale vedem . Vedem peste tot lipsa Domnului . Ochi plinsi , capete plecate , asuprire , copii bolnavi , flaminzi , abuzati ,tineri si batrini care traiesc pentru ca trebuie , nu pentru ca sunt constienti de ei , conducatori pierduti care isi duc la pierzanie popoarele . Iata lumea in care unii dintre noi spun ca omul este Dumnezeu . Dumnezeul cui ? Al tenebrelor , al asupririlor , al inavutirii, al dezbinarilor  ? Al cui dragii mei . Caci omul nu este in stare de el , de propria sa familie si de neamul lui . Cum se poate sa nu vada ca este singur si pierdut ? Cum isi atribuie singur numele de Dumnezeu ? Aceasta este lucrarea intunericului care se foloseste de lumina pentru a stringe la el si din oitele Domnului . Cine ari ochi vede si cine are inima simte si se infioara .  Nu poti fi lumina si sa te mindresti , sa te inalti , sa-ti pui singur coroana [de spini …] , sa-ti atribui toate tie … Si cind vine greul sa strigi Doamne de ce m-ai uitat ? Dumnezeu nu uita niciodata pe nimeni si nimic . Dumnezeu este cel ce este . Noi uitam de Dumnezeu  . Mai mereu suntem preocupati de viata materiala si de viata altuia si uitam spiritualul din noi . Si doar din cind in cind ne mai facem timp sa mai auzim si vocea cea duiosa si iubitoare din noi care ne ghideaza , ne sprijina si ne da solutiile unei vieti in pace , armonie si iubire .  Faceti-va timp si ascultati-va pe voi in adincul vostru si lasati egoul sa mai si doarma …ca o fi obosit tot dind directive ,judecind si luind deciziile cele mai proaste . Si raspund astfel celei care m-a intrebat daca vocea Divina chiar exista si daca eu aud acea voce . Da draga mea , exista vocea Divina .  Ea este si in tine si in mine  si in noi toti . Singurul impediment este ca nu ne facem timp sa o ascultam sau si mai rau ,o ignoram .

Cu drag ,

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Lasati egoul sa mai si doarma

  1. cristytepes zice:

    Sau – Înapoia mea Satano !

  2. Pingback: Lasati egoul sa mai si doarma – sau – Înapoia mea Satano ! | Cronica Naturalu-Lui 2012 – RĂTĂCIREA IN EGO – REGĂSIREA IN SINE

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

