Legea cauza- efect

Nu sunt adepta crezului precum ca situatiile in care te afli in prezent sunt  urmari karmice venite obligatoriu dintr-un trecut trait de tine in alte vieti . Nu cred in reincarnare si in aplicarea de pedepse datorate nu stiu carei existente anterioare. Este parerea mea si credinta mea . Respect pe cei care au o alta atitudine si nu ii contrazic . Pina una alta nu s-a demonstrat nimic cu certitudine .Totul este invaluit in  mister, doar trairile noastre sunt adevar [poate] .    Eu sunt o fiinta care cred cu desavirsire in momentul acum  , in ceea ce lucrezi si cum lucrezi si in modul manierat de a iubi si  de a-ti trai viata . Imi plac oamenii inteligenti si iubitori de frumos , imi place sa bucur un om cu o atentie fie ea mica sau maricica , imi place   sa ma exprim deschis ,fara menajamente fata de prietenii si cunoscutii mei . In mare, imi place sa spun ceea ce gindesc fara a ascunde adevarul .Imi place sa ma inteleaga cei apropiati si sa nu ma judece prea aspru . Sunt apropiata de cei nevoiasi si nu-i dispretuiesc ,ii ajut si chiar vorbesc cu ei .  Cred ca exista posibilitatea de a trai ca spirit in inaltimile ceresti , de a ajuta de acolo , de sus , pe cei care cer ajutor si  lumina  fara a incalca liberul arbitru .Mai cred ca si de aici ,de pe pamint , putem ajuta pe cei plecati dintre noi ,cu rugaciunile noastre . Cred cu sfintenie in puterea iubirii fara conditii ,dezinteresata . Cred si in legile universale si aplicabilitatea lor . Va spun aceasta deoarece pina acum un an nu am avut o demonstratie clara a acestor principii proprii . Am lasat sa treaca destul timp pentru a ma convinge ca ceea ce mi se intimpla nu este pura coincidenta .   De ceva timp in urma  [un an ] ,am experimentat pe propria mea persoana legile si efectele lor . Am primit ajutor la cerere din tarimurile de sus si am fost luminata cu intelesuri foarte simple si logice . Viata dincolo exista si noi ne putem ajuta unii pe altii ,[precum in cer asa si pe pamint ]de sus in jos si de jos in sus .  Am experimentat fara voie legea cauza -efect – legea bumerangului -cum imi spuneam  parerea referitoare la o situatie , fara a ascunde adevarul , imediat intra in actiune legea .  Era ca si cum as fi  apasat pe un resort . Doar ce pronuntam  faptul ca nu sunt de acord cu parerea celuilalt  nu treceau  doua minute si mi-o si  luam  : ma taiam  la deget , dadeam  cu capul intr-un geam , ma opaream  , ma impiedicam , imi luxam piciorul etc . Si astfel din lege in lege ,am inteles ca legea suntem noi ,cu gindurile , intentiile si faptele noastre .Traim viata fara a fi prezenti si constienti de trairile si faptele noastre .Egoul traieste in locul nostru si este pe deplin stapinul vietii noastre . Este falnic si mindru de locul pe care il ocupa ,un  loc de frunte . Noi suntem sclavii lui , el este imparatul . Acum , dupa ce a crescut atit de mare ,a te lupta cu el  este cea mai mare gresala .Iar a deveni propriul observator si apoi stapin pe tot ce este al tau ,cere munca imensa si putere de abtinere , abnegatie si dorinta .Pentru inceput  indicat este sa-ti urmaresti singur trairile si sa le dizolvi in eter fara a le hrani cu energie . Sa nu partici la jocul lor si sa nu intri in hora .  Dar ce te faci atunci cind uiti si te trezesti deodata in  mijlocul furtunii ? Raspunsul este simplu : tempereaza-te ! Controleaza-te !Fii doar TU !  . Este greu si cere munca si efort constient . Trebuie sa fii pregatit si sa stii ce vrei .Sa fii pregatit sa-ti spui    ca nu furia mea ,  nu rusinea , nu nemultumirea ,nu frustrarile mele ma pozitioneaza in fata mea ,ci EU sunt cel care ma pozitionez, eu sunt viata mea ,eu sunt imparatul ,nu egoul meu . Este cel mai simplu sa dai vina pe karma ,sa spui asta este platesc greseli din vieti anterioare . Este confortabil sa traiesti blazat in loc sa te trezesti la realitate si sa-ti iei propria viata in serios , sa incepi lupta crincena cu tine insuti ,cu ideile vechi care te-au limitat si te-au impietrit . Sa-ti organizezi tu singur propria viata si sa faci din ea o poveste .   Poate unii ne doresc incuiati si limitati ,blazati si ocupati numai cu problemele create de lumea paminteana   .Insa dragii mei ,va spun clar viitorul nu este batut in cuie . Viitorul inseamna trecut si prezent . Noi suntem cei care ne creem pe noi . Traim ceea ce trebuie . Sunt lectiile noastre . Daca devenim imparatii nostri cu siguranta nu vom plati datorii din vieti trecute .  Toate neajunsurile sunt legaturile pe care noi le-am creat dindu-le intelesuri si semnificatii . Alimentindu-le cu gindurile noastre si sentimentele noastre . Cu trairile noastre . Cind vom constientiza acest lucru si vom renunta a ne mai simti jigniti si atacati atunci viata noastra va fi  vindecata . Suntem directi raspunzatori de viata pe care o traim acum ,nimic nu vine din vieti anterioare sa ne pedepseasca si sa ne raneasca  Nimeni nu intra in viata noastra neinvitat  ,fara a i se face loc . Noi ii dam voie si chiar ii incalzim si spatiul pentru a-i face sederea si mai confortabi . Dupa mine Karma din vietile anterioare  nu exista . Pentru mine aceasta teorie a fost folosita pentru a mentine  sclavii incuiati si ignoranti . Prin credinta in legea karmei castele isi exercitau puterea dominatoare asupra celor multi si nevoiasi .  Ei , cei superiori ,erau cei puri ,cei integri .Castele inferioare cu copiii lor  proveneau din vieti inglodite de pacate si trebuiau sa si le ispaseasca in chinuri si batjocura .Cititi dragii mei despre caste si rolul lor si veti intelege multe . Mergeti in India. Luati legatura cu cei multi si oropsiti . Saracii care muncesc o zi intreaga ca slugi la cei avuti , pentru un singur castron de orez . Cei care isi inchiriaza cu bani ,cutii mari de carton pentru a se adaposti ei si familia lor . Acolo vei vedea palatul cel mai impunator si alaturi de el cel mai dezagreabil carton in care traiesc familii compuse de la cei mai virstnici pina la noi nascuti . Acolo este extazul acolo este agonia  . Acolo orice casa are slugile ei . Unul spala , altul calca , unul gateste , altul deretica prin casa etc . Si toate acestea pentru ca mina de lucru aproape nu este platita . Ca plata li se ofera mincarea ramasa . Pentru asta muncesc ei . Rar li se dau citeva rupii  .Sa vedeti acolo umilinta la ea acasa . Sa vedeti ce va povestesc cei din castele superioare despre saraci si karma lor . Cum hranesc vaca inaintea oamenilor . Si toate sunt datorate unor vieti anterioare ……Da , veti spune ca nu mai exista caste in India . Va inselati , nu mai sunt la vedere . Diferentele exista si vor exista vesnic asa cum si noi incepem sa ne diferentiem intre noi ,sa ne impartim intre avuti si saraciti de societate . Daca veti merge in India  astept sa-mi comunicati ce ati vazut , ce ati trait si cum ati inteles viata de acolo, de unde provine legea karmei ,cum este ea utilizata si cum se folosesc cei bogati  de credinta in karma. India este o tara frumoasa cu o cultura veche dar  cu o populatie impartita in caste . Au prejudecati si orgolii imense ascunse in umbra credintei in karma .Sunt sigura ca  exista plata si rasplata mai devreme sau mai tirziu ,insa in aceasta viata ,aici . Totul depinde de alegerile noastre .Pomul bun se cunoaste dupa rod . Iar omul dupa urmasii sai .  Restul este misterul Tatalui Ceresc . Si totul se petrece intocmai dupa o lege clara a intregului ,acum ,chiar in acest moment . Nu platim nimic nimanui ,suportam doar consecintele faptelor noastre . Asa cum ne asternem asa dormim .

Cu drag ,

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Legea cauza- efect

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

