..Viata noastra…

La început nu era nimic… Doar DUMNEZEU .Într-o fericire absolută El dorea să-Şi împartă fericirea dar nu avea cu cine… Atunci El a separat mici porţiuni din Fiinţa Sa “după chipul şi asemănarea Sa”: Spiritele. Dar spiritele trebuiau să difere prin ceva de Creator. Şi atunci El a inventat universul – locul unde ele capătă o personalitate proprie, originală. Întâi a creat spaţiul şi timpul, particula şi vibraţia. Din aceste  concepte primordiale a fost creat restul… Coborând din Sfera divină în universul manifestat, spiritul se îmbracă cu materie, care îi formează “aura” sau “perispiritul”. Experienţele îi îmbogăţesc personalitatea într-un mod unic, ce se reflectă perfect în aura sa. Fiecare spirit este diferit. La început, spiritul este neştiutor. Spiritele populează şi animă universul ..Prin ele, Dumnezeu simte instantaneu tot ce se petrece pretutindeni. Spiritele sunt “celulele” corpului Său cosmic. Orice entitate sau fenomen este generat de un anumit tip de spirit. Tot ce ne înconjoară e viu, conştient. Totul este coordonat perfect de Ierarhia spiritelor. Spiritele muncesc, se joacă, experimentează, progresează neîncetat – pentru a se apropia de perfecţiunea divină. Dumnezeu creează clipă de clipă noi spirite şi le pregăteşte planete, locuri de evoluţie. Dar spiritul se impurifică în multe dintre experienţe sale .Pentru a se ridica spre Sfera Divină, spiritul se străduieşte a se elibera de reziduurile acumulate (karma). Reîntorcându-se în Dumnezeire, spiritul desăvârşit îşi va păstra amintirile esenţiale de la “şcoala lumii”, dar curăţate de suferinţe şi răutăţi… Idealul oricărui spirit este să se reunească cu Dumnezeu Tatăl. Pentru a-şi împlini “visul de aur”, spiritul acceptă diverse roluri în univers. Când spiritul se încarnează, începe “viaţa”. Când spiritul părăseşte corpul, se numeşte “moarte”. Spiritul nu moare niciodată, el este o scânteie din Eternitatea Divină. Pe măsură ce evoluează şi capătă experienţă, spiritul dă viaţă – pe rând – plantelor, animalelor, oamenilor. Evoluţia spirituală este un drum foarte lung… Personalitatea spiritului cuprinde toate sufletele în care a fost reîncarnat, este universală.Pe măsură ce spiritele se apropie de Sfera Divină, Dumnezeu nu se mai bucură singur, ci împreună cu Fiii şi Fiicele Sale. Iubirea dăruită de El se multiplică prin fiecare fiinţă ce o primeşte în suflet. Tot ce există în Universul creat este schimbător şi efemer. Absolutul Divin trăieşte într-o fericire eternă şi netulburată…. Omule, duci în tine un Spirit minunat! El te ţine în viaţă şi te îndeamnă la fapte bune şi nobile….

Un om a murit subit. Deodată L-a văzut pe Dumnezeu apropiindu-se de el, cu o valiza în mană şi spunându-i… Fiul meu, e timpul să mergem… Omul Îl întrebă pe Dumnezeu: De ce aşa curând? Aveam atâtea planuri… Îmi pare rău, fiule… dar acum este momentul plecării tale. – Dar ce ai în valiză? – Ceea ce ţi-a aparţinut. Ce mi-a aparţinut? Vrei să spui lucrurile mele, hainele, banii? – Îmi pare rău, fiule, dar lucrurile materiale pe care le-ai avut nu ţi-au aparţinut niciodată. Aparţineau pământului. – Atunci sunt amintirile mele? – Îmi pare rău, fiule, dar acestea nu mai vin acum cu tine. Ele nu ţi-au aparţinut niciodată. Aparţineau timpului. – Atunci talentele mele? – Îmi pare rău, fiule, dar nici acestea nu ţi-au aparţinut. Aparţineau circumstanţelor.- Atunci prietenii mei, rudele mele? – Îmi pare rău, fiule, dar ei nu ţi-au aparţinut. Aparţineau drumului tău prin viaţă. – Dar soţia şi copiii mei? – Îmi pare rău fiule, ei nu-ţi aparţineau. Aparţineau inimii tale. – Atunci trupul meu? – Nici acesta nu ţi-a aparţinut niciodată. Aparţinea ţărânei. – Atunci sufletul meu? – Îmi pare rău, fiule, dar sufletul nu ţi-a aparţinut. Sufletul tău îmi aparţinea Mie. Atunci omul smulse valiza din mâna lui Dumnezeu şi o deschise. Era goală. Cu o lacrimă de dezamăgire, omul Îl intrebă pe Dumnezeu: Nu am avut niciodată nimic? – Ba da, fiule… Fiecare din momentele pe care le-ai trăit au fost numai şi numai ale tale… Viaţa este doar un moment. Un moment care e numai al tău. Bucură-te în totalitate de el! Şi nimic din ceea ce crezi că-ţi aparţine să nu te oprească să faci asta.

Sursa -Slideboom

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

