Dumnezeul iubirii

;Pot sa se mute muntii,pot sa se clatine dealurile dar dragostea mea nu se va muta de la tine si legamintul meu de pace nu se va clatina ,zice Domnul care are grija de tine;   Eu am obligatia ca de la nivelul la care ma aflu ,sus sau jos la mijloc sau nicaieri, impiedicata sau mindra ,uneori cu inima ferfenite alteori zimbind in soare, mai mereu nevazatoare, sa-l caut pe El ,lumina si iubirea lumii. Am dreptul sa-mi caut Creatorul ,sa-i vorbesc in limba mea impleticita ,sa pling cu lacrimile mele inca necuratate,sa-mi ridic miinile mele murdare uneori, catre inaltul cerurilor si sa strig de fericire :Doamne  a toate cele ce au fost sunt si vor fi,  sunt mindra ca pot sa ma numesc fiica  facuta  dupa chipul si asemanarea Ta. Pot sa orbecaiesc in intuneric ,pot sa ma impiedic si sa cad pot face ce cred eu de cuviinta insa nu pot sa ignor faptul ca El ma iubeste si pe mine si pe tine la fel, deoarece suntem frati claditi de mina Lui.Il caut pentru ca stiu ca El asteapta rabdator cautarea mea ,soptindu-mi duios la ureche :Sunt aici fiica mea ,intinde bratele tale spre mine si vei zbura catre inaltimi nebanuite. Trebuie sa-l caut cu aceiasi dragoste cu care am fost modelata din lutul pamintului .Stiu ca El ma gaseste mereu ,eu doar uneori. N-am sa mai las nici un munte nerascolit, nici o piatra nedata la o parte .Orice obstacol, de ar fi in mine sau inafara mea, il voi inlatura doar pentru a atige si a simti pe cel care nu s-a scirbit nicicind de murdariile mele, de vorba mea ucigatoare, de gindurile mele neastimparate.Si stiind ca nu este in zadar cautarea mea ,am poruncit miinilor mele sa stea permanent ridicate spre slava,ochilor mei sa vada in profunzime lumina cea neapropiata ,urechilor mele sa auda suspinul de dor si gurii mele sa cinte cintarea de slava Aliluia . Iar mintea mea are obligatia de a-si aminti permanent ca Dumnezel nostru a permis ca Marele si iubitul sau fiu Mintuitorul lumii sa fie tavalit prin praf ,umilit ,batjocorit si scuipat in obraz doar pentru a ne rascumpara din negura pacatului primordial. Si ,ca un Tata iubitor ce este ,nu ne-a impus granite decit in fata pacatului . Insa si aceasta bariera este pentru a face diferenta intre pacat si iubire pentru a nu devenii robii fortelor intunecate. Si ne-a daruit inima Sa si a Fiului Sau ,incarcata cu har si iubire ca sa bem si sa nu mai insetam nicicind.Te-am gasit Doamne peste tot :in mine si in afara mea  , in pietre si ape ,in aer si foc in prieteni si in cei care nu-mi sunt prieteni . Stiu Doamne ca mi-ai dat un timp limitat pe pamint pe care n-am dreptul sa-l irosesc .Mai stiu ca am o viata vesnica alaturi de Tine. Sunt calatoare cu trup pe pamint ,sunt inger cu aripi in vesnicie. Mi-am inteles menirea , prin ranile Mintuitorului sunt vindecata ,iubirea imi este pasaportul . Iubiti-va dragii mei si va vor creste aripi de ingeri binecuvintati ,nimeni si nimic nu ni le va mai taia, pentru ca ce a fost s-a terminat si pacatul a fost biruit. Vom fi iarasi cei dintr-un inceput ,originalul nu copia . Este nevoie de recunostiinta si iubire pentru a birui. Cit de simplu si totusi cit de complicat . Te iubesc Doamne ,iarta-ma ca mi-am pierdut starea de inceputuri ,perfectiunea. Te rog fa-ti cort in inima mea si ramii vesnic indrumatorul si povatuitorul meu. Renunt la liberul arbitru si spun cu tarie :Doamne ,viata mea iti apartine dispune de mine dupa cum voiesti ,sunt unealta in miinile tale. Tie ma inchin Sfinta Treime,Maicii Domnului si la toata ierarhiile de lumina ale Tale. Stiu ca sunt iubita si iertata pentru ca la rindul meu si eu sa pot iubi si ierta .Nu suntem singuri ,avem inceputuri ,sfirsituri si iar inceputuri . Nu stam pe loc pentru ca ceea ce stationeaza se strica ,iar noi dorim sa fim fara stricaciune asa cum ne-a facut Tatal inainte de ispita. Pentru a avansa este nevoie de cunoastere ,pentru cunoastere este nevoie de daruire,pentru daruire este nevoie de ..IUBIRE.  Si va iubesc pe toti

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

