Cine sunt eu

Am uitat care este scopul nostru,menirea noastra pe acest pamant.Cine suntem,de unde am venit si unde trebuie sa ajungem.Aceste semne de intrebare sunt foarte importante si va veni vremea cand aceste intrebari ne vor macina gandurile;ceea ce este  un lucru foarte bun, inseamna ca a inceput sa ne preocupam de sufletul nostru.

Sa gasim echilibrul dintre cele doua lumi : cea fizica si cea spirituala.Zi de zi facem aceleasi lucruri,precum niste robotei telighidati,ca si cum ne-am invarti intr-un cerc la nesfarsit,iarasi si iarasi ,pana ne ia ameteala si nu mai intelegem nimic din viata noastra.

Putem spune stop.Si din urmatoarea clipa ne putem imagina drumul nostru sub forma unei spirale,nicidecum un cerc.Aceasta spirala este drumul nostru spre indumnezeire.Pentru inceput sa observam ca respiram ( foarte multi au si uitat ca respira ),aerul pe care il inspiram este energie pura de la Dumnezeu,energie care ne da puterea necesara pentru toate activitatile noastre.Sa privim natura din jurul nostru,oamenii si sa fim atenti ca fiecare zi a vietii noastre este foarte importanta datorita intamplarilor sale.

Sa ne reamintim cat suntem de speciali,suflete perfecte create de Tatal nostru Creator.Un pic de vointa din partea noastra si Bunul Dumnezeu are grija mai departe de avansarea pe acea spirala de care vorbeam la inceput.

Hristos este in fiecare dintre noi,cate o particica in fiecare om de pe acest pamant.Daca am gandi fiecare cat de mult il facem sa sufere datorita greselilor nostre, cu siguranta am renunta la vechiul EU si in secunda urmatoare vom da importanta cuvenita curatirii sufletului nostru.Sa-L trezim deci pe Hristos in noi.

Acest articol a fost publicat în Trezire divina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

