destinatia iubire

Acum sufletul meu este liber ca norii de pe cer ,insa , cindva am fost angajata si eu in visul meu de pamintean. Pe drumul vietii, drum ales de mine intotdeauna, am experimentat si dimburi si dealuri, poate si vai. Am cazut, m-am ridicat, am gresit, am inteles sau nu. Am gresit iubirii, am tradat si am iubit patimas. Am vorbit cu oameni in care m-am increzut ,am facut sacrificii pentru cauze nobile, am plins durerea si am uitat iubirea ..insa nu am facut niciodata compromis cu viata. Uneori esti luat prin surprindere in toiul unor lupte nedorite , parca impuse, carora trebuie sa le faci fata. Nu incerca sa fugi ,pentru ca ele te vor urma pina vei intelege ca esti la scoala de intelepciune si iubire. Aceasta scoala are sediul aici pe pamint si nimeni nu trece clasa fara a-si insusi lectiile cu nota maxima. Cind vei intelege ce se intimpla cu tine ,vei primi ca oaspeti lumini si culori impletite-n curcubee de foc. Atunci sufletul tau se va expanda ,va incepe sa cinte ,sa danseze ,sa uite de doruri multe, de batalii duse sau neduse, el va urca in virf de munti si va striga : Sunt liber ca norii de pe cer , am invatat despre mine. Ce bucurie -Invat! Viata iese intotdeauna invingatoare .Te iubesc viata , legile sufletului nu sunt si ale trupului si totusi – „Azi mi-a venit cu ochii buni si calzi ! Si nu l-am intrebat de unde vine ! ” Si sufletul modeleaza trupul !Singura anomalie este incapacitatea de a iubi desavarsit! Religia mea este iubirea ! „In parul tau iubito crang leganat de vant ! ” (Tagore) .
Omul cand moare ,moare de incomplet! La fel si iubirea! Stiati ca in amiaza mare nu facem umbra ? Atunci lumina este MAXIM!
Nu sunt in situatia de a putea vorbi despre raportul sot-sotie . Insa un lucru imi iese ades in fata ochilor ; Incompatibilitatea si neputinta de a se sprijini unul de celalalt . Si ma gandesc mereu la porunca ;Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti !Poti? Esti in stare? Acesta este primul contact cu tine ! Nu stiu ce inseamna a darui sau nu – insa observ ca prin ura si respingere ne inchidem progresul! D.V.

 

 

Acest articol a fost publicat în Alte subiecte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Enter your email address:Delivered by FeedBurner

